Mijn naam is Sanne Roijmans en ik studeer Management Toerisme aan de NHTV Internationale Hogeschool in Breda. Voor deze opleiding ben ik mijn bachelorscriptie aan het schrijven met als onderwerp ‘Duurzaam Europees Toerisme in Memphis, Tennessee’. Hiervoor heb ik, onder andere, recentelijk 3 maanden bij mijn vriend in de Verenigde Staten gewoond.
Voor mijn onderzoek ben ik nog op zoek naar personen die ooit in Memphis, Tennessee zijn geweest en die mij willen helpen door het invullen van een korte enquête.
Met deze enquête wil ik er achter komen wat voor jullie de redenen zijn om te reizen, wat jullie van het bezoek aan Memphis, Tennessee vonden en wat jullie doet met betrekking tot duurzaam toerisme.
P.s. aangezien ik 3 maanden in ‘The Deep South’ heb gewoond, en mijn vriend er 10 jaar heeft gewoond, kun je ook altijd contact opnemen wanneer je vragen hebt over dit gebied!!
Had graag je enquete willen invullen, maar ik ga pas over 2 maanden naar “Deep south”. We beginnen in New Orleans (2dg) en gaan via Natchez en Clarksdale naar Memphis (2dg), daarna Nashville (2dg) en in 5 dagen richting Washington (2dg). Dus als je nog tips hebt, voor lokale eettentjes / bezienswaardigheden / tours / muziek etc. zijn deze van harte welkom. De bekende musea op het gebied van muziek etc heb ik al genoteerd. T/m Nashville hebben we de hotels al vast gelegd. Daarna bepalen we de route ter plekke. Maar misschien heb je daar ook nog tips voor.
Wat een ontzettend coole trip heb je in het vooruitzicht! Wanneer ga je precies?