Hallo
Ik ben op zoek naar een villa aan zee met personeel, zwembad, minimaal 1 bale belong en een televisie. De villa moet minimaal geschikt zijn voor 4 personen. Op een lokatie in het zuiden van Bali voor een prijs van maximaal 800 euro voor een hele week.
Graag hoor ik wie wat weet en een leuke villa kan aanbevelen.
mvg Matty
Geef dan eerst op in welke periode jullie die villa nodig hebben. Met die 800 Euro red je het misschien net in het laag-seizoen, in het hoog-seizoen kun je het “shaken”.
Als ik het woord zuiden lees dan denk ik meteen aan –> Uluwatu, Benoa en Nusa Dua. Ik geef je weinig kans om hier een Villa te vinden direct aan zee. Veel van deze stukken grond zijn in bezit (en meestal) volgebouwd door grote luxe hotel ketens. De villa’s die er zijn liggen meestal iets hoger op een kleine afstand van de zee.
Ik denk dat je in het Noorden en Oosten meer kans op succes hebt !
het mag ook richting canggu zijn of aan de kant van sanur
Hallo,
kijk ook even naar www.balivakantievillas.nl
Hallo,
Waarschijnlijk zul je al wel iets gevonden hebben mocht dat niet het geval zijn kun je eens kijken op villakuta.nl of villa-balibeach.nl er valt altijd wel iets te regelen als de periode nog vrij is!
Groeten van Thijs,
lieve mensen,
ik heb nog niets gevonden, maar ik blijf zoeken.
Het budget is echter nog steeds onder de 800 euro voor een week.
Wat ik tot nu toe heb gezien is allemaal erg mooi, maar net iets boven ons budget.
Wij zijn ook tevreden met een 2 kamerbungalow. Als we allemaal maar een lekker bed hebben. Het liefst in Sanur of Kuta
Maar als er mensen zijn die nog iets heel erg leuks weten op Lombok (want die optie staat ook nog open bij ons). Als ik met zijn 2-en zou gaan, zou ik helemaal niets boeken, maar met kids erbij wil ik toch wat zekerheid en we hebben maar een week, dus weinig tijd om te tawarren.
gr. M.