Hoi!
Wij (twee vriendinnen) gaan van 18 juni tot 8 juli 2012 backpacken in marokko. We komen aan in Fes en vliegen terug vanaf Marrakech.
We willen graag een wandeltocht door de bergen maken, van rond de 5 dagen. Het lijkt ons leuk om dat met een groep te doen. De Jebel Toubkal,of een wandeling door wat lager gebergten met afwisselende landschappen waarbij je ook door dorpjes komt, of beiden…
Wij zijn begin 30 maar staan in principe voor alle leeftijden open. Als je maar aardig en een beetje sportief bent!
Heeft iemand tips of zijn er mensen die ook zoiets willen?
en kan je dat ter plekke boeken of is het handiger van te voren iets te regelen? als je met een groep wil.
Ook zijn we wel geïnteresseerd in de iets meer spirituele kant van Marokko. Meditatie enzo.
Vanuit Fes denken we richting sahara (Erfoud, of een ander mooi woestijnplekje nog geen idee) te gaan. Is dat aan te raden om met de auto te doen?
alle tips/aanraders zijn welkom!
Bedankt.
Anne
Hoi Anne,
Leuke ideeën!
Ik kan jullie er op dit moment niet echt verder mee helpen, maar neem eens een kijkje op onze website voor als je nog eens terugkomt en de meer ‘spirituele’ kant wilt ontdekken. In juli hebben we een yogareis door de bergen en in december(staat nog niet op de website) een reis met meditatie door de woestijn.
Iig kun je met een auto huren alle kanten op, dus dat komt wel goed.
Veel plezier!!
1 like
Hoi Anne,
Wellicht kan ik jullie helpen! Zelf ben ik net weer terug uit Marokko waar ik weer een trekking heb gedaan…erg indrukwekkend weer! Wij bieden verschillende wandelroute/trekking combinaties aan van verschillende lengtes. Zo kunnen jullie trekken door Berberdorpen en kunnen jullie de Toubkal beklimmen. Deze trekkingen organiseren wij samen met onze agent ter plaatse en worden altijd begeleid door een Engels sprekende Marokkaanse gediplomeerde berggids. Deze kunnen prive of in groepsverband worden gemaakt, mits er uiteraard meerdere inschrijvingen zijn (internationale groepen).
Neem voor meer informatie eens een kijkje op onze website!
http://www.letsgomorocco.com
Groetjes,
Grada-Marie
Dankje Suzanne, ziet er leuk uit! Jammer dat je er dan niet bent.
Grada-marie, ook bedankt! veel keus…
ff kijken hoor