Gezocht Stagiaire / Medewerkster

Ons hotel in Sosua is kleinschalig en staat bekend om de vriendelijke informele sfeer en persoonlijke service. Samen met onze 5 collega’s zorgen wij ervoor dat onze gasten een prettig vakantieverblijf hebben.

**Wij zoeken **per direct een representatieve dame (20 - 30 jaar) die het leuk vindt om ca.3 dagen per week de gasten te woord te staan en hen informeert, gasten incheckt, transfer regelt, excursies aanbiedt, het personeel aanstuurt en waar nodig hand en spandiensten verricht. De werktijden zijn van 7.30-12.30 en van 17.00-23.00 uur.

De lonen en de levenstandaard op de Dominicaanse Republiek zijn laag en niet te vergelijken met Nederland. Het nettoloon maandloon van Jan modaal (leraar, chef restaurant, enz.) is ongeveer 200 US$.

**Wij bieden **u voor uw verdiensten een landzicht studio met fan en 3x daags eten en drinken. Daarnaast ontvangt u wekelijks een vergoeding (provisie) afhankelijk van het behaalde resultaat uit uw inspanning en de gewerkte uren, dat kan variëren van minimaal 10 US$ tot maximaal 50 US$ per week. Op de overige consumpties krijgt u 40% korting. Bij gebleken geschiktheid en een minimale dienstverband van 3 maanden wordt ook uw ticket vergoed.

Voor meer informatie zie onze website www.elcolibri.net

Hoi mijn naam is denise Jansen.
Ik ben al een tijd op zoek naar een stage voor 5maanden of iets langer.Ik volg een toeristische opleiding Zelfstandig Mederwerker Reizen niveau 3.
Ik ben zelf een tijdje terug naar de Dominicaanse Republiek geweest en ik zei meteen dat ik daar wel stage zou willen lopen jullie aanbod is echt iets wat ik wil en zoek dat werk wil ik ook gaan doen als ik klaar ben met school. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Mijn e-mail is xxdjxx_17@hotmail.com.

Alvast bedankt

Groetjes Denise Jansen

Hallo, mijn naam is Elke Didden, 24 jaar.
Ik werk nu 3 jaar in Duitsland.
In die 3 jaar ben ik uitgegroeid tot assistent-horeca manager.
Omdat ik een nieuwe uitdaging zoek ben ik op wereldwijzer gaan kijken.
Daar zag ik jullie oproep.
En dacht gelijk, ja, dat zie ik wel zitten.
Alleen jammer dat het maar voor 3 dagen in de week is.
Zijn er geen mogelijkheden om meer te werken bij u?

Ik hoor graag van u.
Mijn e-mailadres is:
elke_in_winterberg@hotmail.com