Gezocht! Stage op Aruba/Bonaire of Curaçao

Hoi Allemaal!

Mijn naam is Ilse, ik ben 22 jaar en ik zit momenteel in mijn tweede jaar Toegepaste Psychologie aan de Hogeschool van Amsterdam.
In het derde jaar krijg ik de kans om een stage te doen in het buitenland. Dit lijkt mij echt geweldig! De stage gaat plaatsvinden van november 2016 t/m april 2017.
Ik ben een echt buitenmens en kitesurfen is mijn grote hobby. Vandaar ook de reden dat ik hard op zoek ben naar een stage op een van de ABC eilanden!
Ik ben er al achter gekomen dat er veel stagebemiddelingsbureau’s zijn en dat het erg lastig is om zelf een stage te vinden. Heeft iemand van jullie misschien een idee bij welke organisatie ik stage zou kunnen lopen?

Ik zal hieronder nog even kort aangeven wat ik, als toegepast psycholoog stagiair, allemaal zou kunnen doen:

  • Trainingen geven aan medewerkers van een bedrijf (het onderwerp kan erg breed zijn)
  • Mensen coachen
  • Preventietrainingen geven (gezien mijn achtergrond als verpleegkundige zou ik dit ook op medisch gebied kunnen doen!)
  • Communicatievaardigheden (bijv. de bereikbaarheid van je organisatie m.b.t. je doelgroep vergroten, promotiemateriaal maken etc)
  • Onderzoek binnen een bedrijf.

Kortom, mijn opleiding is erg breed en ik ben erg flexibel qua verschillende stageplekken!

Ik heb al een autorijbewijs en ik ben ook van plan om een auto te huren, dus als dit voor de organisatie zou moeten is dit geen enkel probleem!
Hebben jullie zelf ook stage gelopen op een van deze eilanden? Ik ben echt super benieuwd naar al jullie verhalen en ervaringen! Dus als je informatie hebt, stuur mij een berichtje! :zon02:

Alvast bedankt! Liefs Ilse