x
x
Hey Hoi. Ben Peter, 25 jaar en kom uit Amersfoort. Je post sprak me aan. Ik ben bezig met een reis te regelen naar Aruba voor eind/midden September. Mooie stranden, azuurblauwe zee en lekker het eiland ontdekken (cultuur incluis). Laat me weten of je het iets vind ![]()
groetjes,
Peter :vak02:
x
Hey man, begrijpelijk, maar er zijn vrijwel geen vrouwen die zomaar met man meegaan…zoals je ziet op de forums willen de meeste vrouwen alleen met een vrouw, ze voelen zich zeker onveilig ofzo…succes met de zoektocht man!
x
wij vrouwen voelen ons niet onveilig maar tis prettiger als je met een vrouwelijke persoon op vakantie gaat.
Ik heb geen moeite om met een man op vakantie te gaan hoor. Wil alleen geen kamer delen met een man, wil een kamertje voor mezelf.
gr. Helinn
Tjaaaaaaaa, één persoonskamers zijn 'n stuk duurder.
x
Hoop voor je dat het je gaat lukken om een vrouwelijke reisgenoot te vinden. (-:
ps geef Peter in dit geval wel een beetje gelijk, dat vrouwen niet zo makkelijk met een man op vakantie gaan…
succes…
x
Dat lijkt mij een beter plan !!! met een groep mannen en vrouwen… we wachten de reactie wel af…
Gr. Helinn
x