Gezocht reismaatje(s) New York

Hallo,
Ben op zoek naar een reismaatje(s) die met mij gezellig door New York zou willen onderzoeken, dingen bekijken, shoppen liefst in de laatste week van december 2009. Ik ben een amateurfotografe, vrouw 45 jaar, ondernemend type, veel humor, makkelijk in omgang en volgens mij best gezellig. Wie heeft echt zin? Hoor graag van jullie.
Mag ook mailen naar [EMAIL=“plcvdberg@hotmail.com”]plcvdberg@hotmail.com
Gr Doerak2009

Ik ben in april in New York geweest (was een last minute beslissing) en ben alleen gegaan en dat is ook prima te doen. Je hebt snel contact met New Yorkers en het voordeel is als je zelf gaat, dat je je tijd echt helemaal zelf in kan delen.
Ik zag dat je in een eerdere post ook nog naar een hotel zocht, ik kan het Pod Hotel aanraden, dat is in Midtown, op loopafstand van onder meer Rockefeller Center. De kamers zijn erg klein maar je komt er toch alleen maar om te douchen en te slapen. Ik zou wel een kamer nemen met een eigen badkamer.

Veel plezier in New York! Ik vond het een geweldige stad en ga volgend jaar mei weer (ik vond april erg koud waardoor het niet leuk was om door de stad te lopen…voordeel is wel dat ik alle musea al heb gezien).

Hallo Doerak,

Ik ben er al geweest, maar dat was in 1988…
Ik zou best wel weer eens terug willen naar New York. Eind december spreekt me ook aan: voor, rond of na de kerstdagen?
Laat me in ieder geval even weten of je al iemand hebt gevonden, of je nog wilt gaan.
Ook ik ben een vrouw van 45. Ik ben alleenstaand.

Groet,
Hetty