Gezocht: Reisgenoot Thailand van rond 24 sept t/m 16 okt'10

Voordat ik een jaar naar Australië ga, stop ik (24jr.) eerst even drie weken in Thailand. Wie is er rond deze periode (24/09 t/m 16/10) ook van plan om naar Thailand te gaan? Of heeft er iemand tips voor een mooie route in deze weken?

Groetjes, John

hee John,

ik weet niet hoe je plAn is verlopen, ik ga iig half september weg endan kom ik in bangkok aan, eind september ga ik met een maat reizen maar daarvoor staat alles open.

laat wat horen.

grt,

Rutger

hi, ik vlieg op 21 sept. naar Bangkok en ben van plan daar een kleine week te blijven, om vervolgens op t gemakje naar t noorden te reizen. ben twee jaar geleden ook al eens in Thailand geweest, maar natuurlijk nog lang niet alles gezien. ik ben wel wat jonger (v-20)

houden we ff contact

Als ik in Bangkok ben ff afspreken.

Grt Rutger

email is [EMAIL=“rutgerbartstra@hotmail.com”]rutgerbartstra@hotmail.com

Hey John,

Ik ben 29 sept tm 22 okt in Thailand. Wil in die tijd waarschijnlijk ook Laos mee pakken. Route nu is ongeveer: Bangkok, Changmai, evt noord Thailand touren, Laos en terug naar Bangkok en dan eilanden.

Mocht je iets aanspreken en je wilt een gedeelte mee of hebt andere tips en ideen, laat maar weten.

Ik heb niks vast staan en ik zie daar wel wat ik wanneer doe. Ik hoor graag van je!

Groetjes

Janneke (25 jr)