Gezocht: reisgenoot naar Alanya 2014

Misschien is het nog ver weg, maar ik zou volgend jaar enorm graag weer naar Alanya gaan…
Ik ben een meisje van 17(4 april word ik 18) en heb 2,5 jaar geleden een vriend gehad in Alanya. Daardoor heb ik enorm veel mensen leren kennen en na die tijd is mijn liefde voor het land en specifiek de plaats Alanya nooit weggegaan en alleen nog maar groter geworden.
Mijn vriendinnen gaan liever naar Blanes of Albufeira terwijl ik maar aan een ding kan denken en dat is Alanya.
Daarom ben ik op zoek naar een meisje tussen de 17 en 24 die graag aan het strand of zwembad ligt, lekker ergens een hapje wil eten en 's avonds gezellig een bezoekje wil brengen aan de vele bars/discotheken en gewoon een ontzettend leuke tijd wil hebben!
Het zal gaan over de periode vanaf 27 juni 2014. Als het goed is ben ik dan geslaagd voor mijn havo-diploma dus dat zou een extra reden zijn voor een topvakantie!!
Mocht je interesse hebben, laat gerust even een berichtje achter!
Liefs,
Celine

Via Wereldwijzer app

Hallo Celine

Kan het dat ik je geen prive bericht kan sturen? Anders is er iets mis bij mij want het lukt niet…

Via Wereldwijzer app

Wat vreemd, ik zal even mijn instellingen nakijken!

Via Wereldwijzer app

Kan niet vinden waarom ie het niet doet.
Mailen kan evt ook naar xc_eline@hotmail.com

Via Wereldwijzer app

Misschien zit je inbox vol Celine? Dan is het namelijk ook niet meer mogelijk. En je inbox zit snel vol op dit forum! :wink:

Via Wereldwijzer app

@marriette
O ja dat is best een goeie, ik zal eens even kijken… Dankjewel!

Via Wereldwijzer app

Hoi ik ben er vanaf 1 of twee augustus twee weken. Wanneer wilde jij gaan? Groetjes sara

Via Wereldwijzer app