Gezocht: Parttime/Fulltime baan op camping met outdoor activiteiten (Liefst Noorwegen)

Beste mensen,

Mijn naam is Tim, 26 jaar, sociaal en betrokken afgestudeerd Sport- en Bewegingseducator met afstudeerrichting in Sport and Leisure.

Ik heb een tijdje mijn studentenbaantje gecombineerd met een ander parttime baan bij een evenementenbureau. Hier was, respectievelijk, op een gegeven moment geen voldoening meer uit te halen en geen geld meer om me aan te nemen. Nu is het dus weer tijd voor actie.

Ik hou van de natuur, sporten, gezondheid, organiseren en gastvrijheid/horeca. Dit wil ik graag combineren in een allround baan met taken van gastenontvangst tot animatie en administratie, van activiteiten begeleiden tot nieuwe activiteiten opzetten en vermarkten.

Qua salaris denk ik aan kost en inwoning en een minimale onkostenvergoeding. Wanneer kost en/of inwoning niet mogelijk is, een vergelijkbare vergoeding. Uiteraard n.o.t.k.

Vertrekken kan per direct. Wanneer er wat tijd over is lijkt het me geweldig om die kant op te liften!

Ik ben me ervan bewust dat het kortdag is voor het seizoen. Van de andere kant pas ik me erg snel aan en heb ik er zin in!

Hopelijk heeft iemand tips of wellicht leest mijn toekomstige werkgever dit!

Cheers!

Tim