Gezocht; Nederlandse of Belgische zakenpartner in Azie

Ik weet niet helemaal zeker of ik hier goed zit en of ik zo’n bericht mag plaatsen. Mijn excuses dan!

Ik ben opzoek naar Nederlands of Belgen die wonen in; Laos, Cambodia, Vietnam of Filippijnen.

Waarom vragen jullie je eigen af natuurlijk? Dit zal ik even in het kort vertellen.

Ik was in Thailand op vakantie en kwam daar een product tegen waarvan ik dacht dit kan best wel eens goed lopen. Toen ik terug in Nederland kwam ben ik dit product gaan zoeken. Niet te vinden. Uitgezocht waar de leverancier in Thailand zat en contact gezocht.

Het product geïmporteerd naar Nederland en het liep zo goed dat ik een officieel distributeurs contact voor Nederland hebt getekend. Dit zelfde heb ik ook gedaan voor België. Helaas zijn de omringende landen zoals Frankrijk, Engeland en Duitsland al voorzien van een distributeur even als Zweden, USA, Canada en Australië. Ik heb wel contacten in Singapore en Indonesië maar helaas daar zijn daar al distributeurs actief.

Ik had een Nederlander via via in Vietnam die het wel zag zitten. Helaas dacht deze eikel achter mijn rug om zaken te kunnen doen met Thailand. Helaas voor hem had ik Thailand van te voren al in gelicht waar ik mee bezig was. Toen de mail uit Vietnam in Thailand binnen kwam werd ik meteen op de hoogte gesteld en deze man zal dus wat anders moeten zoeken.

Het mag duidelijk zijn dat het hier dus om een samenwerking gaat tussen mij en jou. En ik Thailand van te voren op de hoogte stel met wie ik zaken doe en waarvandaan deze persoon komt. Dit om misverstanden te voorkomen.

Dus mocht er iemand zijn waarvan de interesse gewekt is dan verneem ik graag wat.

Hi. Ik las je bericht met aandacht. Verblijf zelf al reeds geruime tijd in Cambodia / Siem Reap samen met m’n Cambodiaanse echtgenote.

Graag had ik enige verdere uitleg gekregen over je geplande project.

Dirk

hallo

wij wonen op dit moment in Bali maar zijn zeer benieuwd wat het is en willen ook evt wel vertrekken naar een ander land \

gr anky

hallo

wij wonen op dit moment in Bali maar zijn zeer benieuwd wat het is en willen ook evt wel vertrekken naar een ander land \

gr anky