Gezocht: freelance inkoper in bangkok

beste thailand liefhebbers,

In Thailand heb ik de afgelopen jaren veel inspiratie opgedaan voor het beginnen van een bedrijfje. Inmiddels ben ik ver gevorderd, en mijn bedrijfje gestart. Een deel van mijn producten koop ik in bij een handelaar die gevestigd is in China town bangkok (gevestigd niet ver van het ‘grand China princess hotel’ waar co van kessel zit). Het gaat om accessoires.

De communicatie met de thaise leverancier gaat redelijk, maar zou beter kunnen. Om de spullen snel en eenvoudig door de douna te krijgen, moeten een paar simpele handelingen worden verricht, welke voor een thai echter niet zo gebruikelijk zijn. Ook is geld overmaken naar een thaise bank relatief duur.

Ik ben op zoek naar een in bangkok woonachtige Nederlander of Belg, die voor mij de producten wil kopen bij mijn leverancier(s) in China town. Vervolgens ga je hiermee naar het hoofd post kantoor van bangkok (tuktuk is het snelst) waar je het ingekochte laat verpakken (inpak-service) en op de juiste manier naar mij verzend. Uiteraard betaal ik je hier voor, waarover we goede en eerlijke afspraken maken.
Tot op heden deed ik bovengenoemde handelingen zelf…2 maal per jaar als ik op vakantie was, maar dat is nu te weinig en op en neer vliegen is (nog) niet rendabel uiteraard.

E.e.a is geheel legaal: het gaat om merkloze producten waarover ik netjes invoerrechten e.d. betaal.

Woon jij in bangkok en wil je op deze manier bijverdienen, dan hoor ik dat graag. Per bestelling kost het slecht een tot enkele uurtjes van je tijd.

Mail me maar: [EMAIL=“tobiasvanesch@gmail.com”]tobiasvanesch@gmail.com

Hoi Tobias: K’ben een Nederlander, k’woon in Bangkok, en k’wil wel een beetje bijverdienen. K’heb je daarom een prive bericht gestuurd…

Thai

1 like

Dank! Ik heb je zojuist uitgebreid terug gemaild!

MvG,
Tobias