Gezocht:Nanny bij NL/AUS gezin in Australie

Hallo,

Ik woon in Australie op een boerderij samen met mijn Australische man en zoontje (1 jaar).
En ik zou graag een Nederlandse nanny willen aannemen voor een minimum van 3 maanden. (gevold door een nieuwe nanny voor 3 maanden etc. - langer mag ook!)

Kost en inwoning in ruil voor max 4 uur per dag beschikbaar zijn. (5 dgn p/w,
2 dgn vrij) Taken: licht huishoudelijk werk, oppassen en helpen op de boerderij als je wilt.

Locatie: 4 uur boven Sydney in ‘middle of nowhere’ dus daar moet je wel tegen kunnen. Ideaal voor persoon die naast nanny een hobby of study kan uitvoeren om de te tijd te vullen.
Je wordt als onze dochter behandeld dus echt niet uitgebuit. Alles is bespreekbaar.

Als je de 3 maanden volmaakt, krijg je je vliegticket vergoed.
Start: rond april 2013.
Voor vragen kun je mailen naar sandrien.laurie@hotmail.com

Alvast bedankt!
Sandrien

Goedemorgen lieve familie,
Ik lees net jullie advertentie en krijg daarvan een super smile op mijn gezicht.
Weet niet of jullie al voorzien zijn maar heb interesse om voor 3 maanden als nanny bij jullie te komen.
Op dit moment ben ik nanny in Zwitserland bij een NL gezin met 3 kids 3,bijna 6 en 7 jaar en stop hier met werken eind januari. Zal kort even iets over mij vertellen mijn naam is Ursula Christiaans ben 38jaar en heb 2 jaar gereisd in Australië en heb daar een super tijd gehad. Wil heel graag terug maar dat is niet eenvoudig! Daarom toen ik jullie advertentie las dacht ik dat is perfect dan zou ik gewoon op een holiday visa kunnen komen en zeggen dat ik bij jullie logeer. En dan heb ik 2 vliegen in 1 klap een leuke baan voor 3 maanden want ik ben gek op kinderen en vooral die leeftijd en ik kan dingen ondernemen en vrienden weer zien :slight_smile:
Ik hoop gauw iets van jullie te horen en bij interesse kan ik mijn foto sturen en we kunnen skypen zodat jullie mij eerst kunnen leren kennen.

Met vriendelijke groet,
Ursula Christiaans

Hallo Ursula,

Bedankt voor je leuke reactie.
Wil je mij terugmailen op sandrien.laurie@hotmail.com?
We hebben nog niemand aangenomen. Wel al verschillende reacties binnen maar nog niemand heeft de knoop doorgehakt. Dus je bent welkom.
Ik zal je wat foto’s doorsturen zodra ik je mail binnen heb en dan praten we over de email verder.

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Sandrien Laurie