Gezocht: mensen voor een Franse taalgroep

Salut,

Ik ben gloria, studeer in groningen en in mij studie is Frans erg belangrijk.

Nou lijkt het mij een heel goed idee als ik regelmatig in het frans met mensen praat om het te verbeteren en bij te houden.

Dus zoek ik mensen die het leuk vinden om tenminste 1 keer in de week (of in 1 keer per maand ) met elkaar af te spreken en dan in het frans te praten en bijv. naar franse films te gaan.

Als er mensen zijn die weten of er zo’n soort groep al bestaat (het maakt mij niet uit wat ze precies doen als ze maar frans met elkaar praten) of een groep echte franse mensen kent die het niet erg vinden dat een nederlandse meisje zich bij hen voegd, dan zou ik het graag willen weten!!!

ook maakt het niet zoveel uit waar in NL, leve de OV jaarkaart!

Alvast heel erg bedankt en ik zie jullie reacties graag tegemoet

groetjes gloria

Salut Gloria, Je voudrais parler avec vous par e-mail. Je habite en Houten en je étudier de Francaise et aussi pour moi est parle le plus importente pour apprende la langue. Vous le trouvez ce bien ? J’ attends votre réponds,
Monique

Bonjour Monique,
J’ai l’impression que vous avez réagi à un ancien mail. Si vous êtes toujours intéressée à écrire des mails en français, je me pose candidate. J’habite en Belgique et je travaille à Bruxelles. Je suis néerlandophone mais je parle la langue française tous les jours.
Bien à vous.
Bea