Gezocht: Mensen om een avontuur mee aan te gaan in Engeland!!

If you don’t like were you are move. You are not a three. En zo is het. Ik ben stephanie 26 jaar bijna 27 jaar en ben wel klaar met nederland. Ik hou van verandering en vind dat het tijd is om het avontuur op te zoeken en naar engeland te verhuizen met mijn vlinderhondje en 3 katten. Dus heb besloten om volgend jaar de koe bij de horens te vatten en gewoon te gaan. Waar in engeland daar heb ik nog geen idee van. Heb nog tijd om uit te zoeken hoe en wat. Nou ben ik op zoek naar mensen rond mijn leeftijd die dit ook serieus willen gaan doen. In het verleden ben ik ook vaker met iemand samen op zoek gegaan naar woonruimte etc en dit beviel erg goed. Jongen/meisje maakt niet uit. Zolang je sociaal,diervriendelijk en houd van avontuur dan ben ik op zoek naar jou. Samen een start te maken in een vreemd land is veel gezelliger dan alleen. Al mijn opties staan nog open. Dus wil jij samen het avontuur aangaan schroom niet en stuur een berichtje. Ook voor tips en informatie alvast bedankt.
:dag: Groetjes stephanie

Vroeg me ook af:

1. Hebben jullie nog tips qua huisdieren aangezien ik mijn hondje en 3 katten meeneem. Qua woonruimte, reis etc.
  2. Hebben jullie nog tips qua woonplek? Ik wil het liefst toch een beetje rustig, maar wel met een stad vlakbij.

Hoi Stephanie!

Ik ben Michelle, 23 jaar oud, en ik heb dezelfde plannen zodra ik mijn diploma heb (in juni/juli). Ik ben al aan het rondkijken naar informatie. Ik zou graag in de buurt van Londen (in de stad zelf is zooo duur!) of in iedergeval het zuid oosten van Engeland willen wonen.
Ik heb ook een kat, die natuurlijk mee gaat.

Hallo,
Wat leuk!! Ja ik ben ook overal op zoek naar ervaringen en informatie. Ja londen is heel duur. Ik ben zelf echt op zoek naar een beetje platteland maar niet al te ver van een stad.

Jaa dat was mijn idee ook! Net buiten de stad of zo.
Ik had stiekem al appartementjes gezoch… Maar van die prijzen in Londen gaan m’n haren toch recht overeind staan hihi!
Heb je ideeën over waar buiten Londen?

Probeer eens te zoeken in Kent of misschien richting de kust zoals Brighton. Brighton heeft veel jongeren rondlopen en een goede trein verbinding naar London bijvoorbeeld.