Ik ben op zoek naar een leuke uitdaging. En dat in Bonaire. Een land waar ze wel Nederlands spreken en het lekker weer is. Ik zou graag aan het werken willen met kinderen. Animator op camping of zo… ik noem maar wat, maar sta ook open voor andere dingen. Of werken bij een B&B. Daarbij zoek ik dan ook natuurlijk een tijdelijke woonruimte. Ik wil natuurlijk genoeg verdienen,zodat ik hier nog alles kan betalen(ik leef momenteel wel low-budget), en daar goed kan leven(kost en woning). Ik hoef er absoluut niet rijk van te worden, ik wil ervan genieten. Leuk zou zijn, om ook nog een reisgenoot te vinden. Ik zou eerst voor een aantal maanden willen, maar misschien in te toekomst emigreren. Is er iemand die leuke tips heeft, er heen gaat, of er zelf al woont…? Of heb je een andere suggestie? Ik zou wel graag naar een land willen die Nederlands spreek en waar het lekker weer is. Ik ben een leuke, gezellige maar vooral creatieve jonge dame van 21 jaar. Alle hulp is welkom
ik heb precies hetzelfde, wil ook voor een paar maanden naar de Nederlandse Antillen maar ben er nog niet zo in thuis hoe het allemaal zit! ik zoek ook nog een reisgenoot! misschien dat we het een en ander kunnen overleggen, ik ben 20 jaar oud. mijn email adres is mark_van_der_leest@msn.com
Een camping is er voor zover ik weet niet op Bonaire. Het is als Nederlandse jongere wel heel makkelijk om werk in de horeca te vinden op Bonaire. Wat dat betreft kun je zo goed als onvoorbereid naar het eiland vertrekken. Van daaruit zou je op zoek kunnen gaan naar werk dat je leuker vindt om te doen. Succes!
Enig idee of dit ook voor (simpele) woonruimte geldt? Ik zou ook graag voor een langere tijd op Bonaire willen verblijven en vraag me af of dit te doen is met een startbudget van rond de 1500 euro.
Leuke uitdaging, ik zou ook graag voor een tijdje naar het buitenland willen, hoe wat en waar precies geen idee, dit is wel een super leuk idee, aangezien mijn talen niet super goed zijn. Om idd eventueel de horeca in te gaan lijkt me ook wel leuk.