Voor op onze spaanse boerderij zijn wij op zoek naar een leuk stel.
We vragen: Onderhoud, reparaties, kleine verbouwingen, schoonmaak, ontvangst klanten, runnen van de moestuin,
we bieden: appartementen leven in een fantastische omgeving, mooi weer, natuur, eten uit de moestuin. Het is belangrijk dat jullie handig en enthousiast zijn en het leuk vinden om het voor andere mensen leuk te maken.
Minimaal 1 jaar
Reageer en laat mail en of telefoonnummer achter
Hallo Boustanji!
Wat een aanlokkelijk en zeer interessant voorstel! Wij, René & Manu, willen graag samen ons leven verder verrijken, met wonen/werken in het buitenland. Eerste doel, samen werken en elkaar eigenlijk geen minuut van de dag meer willen en kunnen missen… We zitten vol positieve energie en willen graag zorgen voor een sfeer waarin gasten zich heerlijk kunnen voelen op een plek, waar de tijd het liefste kan worden stilgezet. De opties die we zelf hebben overwogen, een eigen strandtent met een heerlijke relaxte sfeer, een b&b met eenzelfde no nonsense sfeer, is ons helaas nog niet gelukt…
René is een allround timmerman, veel decorwerk gedaan en is ook zeer kundig in het reguliere bouw- en onderhoudwerk. Manu werkt nu als management-assistente en is een kei in organiseren en heeft daarnaast ook horeca-ervaring. Beide bereidt om de handen uit de mouwen te steken, maar geen zin meer in de mallemolen van het reguliere standaard hokjes leven, waar je hier in Nederland toch aan mee moet blijven doen.
We hopen dat je in ieder geval een reactie wilt geven op deze mail en wat beeldmateriaal kunt sturen naar onze hotmail kaptein1202@hotmail.com Uiteraard kunnen wij dan ook wat foto’s van ons toesturen en desnoods telefonisch met elkaar in contact komen.
Groet René & Manu
Hallo 
Klinkt heel erg aantrekkelijk zeg.
Wij gaan met onze kinderen emigreren en ik ben op zoek en afwachtend welke mogelijkheden er op ons pad komen.
Dit is er misschien wel een!
Waar is de boerderij?
Ikzelf wil heel graag een leuk en gezellig gastenverblijf beginnen.En dit is wel een hele leuke manier om dit uit te proberen.Mijn ervaring in het horeca en hotelwezen is heel breed en ik heb alles wat er nodig is qua vaardigheden.
Mijn man is handig en heeft een tuinbouw achtergrond.
Als jullie nog steeds op zoek zijn,hoor ik dit heel graag.
Wij zijn per direct beschikbaar 
Graag hoor ik van jullie!
Vriendelijke groeten,
Ger en Mirella
Beste Heer/Mevrouw
Mijn naam is Melani Elizabeth Consuegra Kiraly
ik ben 19 jaar oud en woon op dit moment in rotterdam,
Ik woon daar samen met mijn vriend hij is 22 jaar en van nederlandse komaf
Mijn afkomst is half spaans (vader)half Hongaars (moeder)
Ik zag dat u een stelletje zocht om op uw boederij te werken ,!
Nu is mijn enthausiasme heel groot want ik zou dolgraag met mijn vriend in spanje willen werken en wonen,
Nu is mijn vraag of we misschien verdere contact kunnen hebben ?
met vriendelijke groet
Melani