GEZOCHT leraar papiamento voor conversatie lessen aan een kleine groep

Ik was persoonlijk op zoek naar een leraar die een kleine groep papiamento les zou kunnen geven tegen een normale vergoeding.
De vraag was specifiek conversatieles.
Gewoon met een klein groepje de stad in, de supermarkt in enz om zo spelenderwijs de taal te leren.
Actief met elkaar een taal leren dat was ons uitgangspunt. Wij vinden het wel belangrijk dat degene die les geeft ook goed bekend is met de Nederlandse taal.
De deelnemers kunnen de basis van het papiamento. Enige woordenschat, incl werkwoorden, telwoorden, vervoegingen enz is aanwezig.

Het blijkt dat de interesse voor dergelijke lessen groter is dan verwacht. Ik heb via reacties op de site, op mijn werk en via pm’s diverse vragen gehad. Ook gaven mensen door zich aan willen sluiten. Omdat een groep ons inziens maximaal uit 5-6 personen zou moeten bestaan is er kans op meer groepen.

Wie zou deze conversatielessen kunnen en willen geven. Of weet jij mogelijk iemand die dit zou kunnen doen PM mij dan even.

bvd en mvg

Q

Quotas, misschien is het een beter idee deze vraag te stellen op ‘Durf te vragen Aruba’, een groep op Facebook. Het is een heel actieve groep en daar komen juist veel Arubanen op, terwijl dit forum meer door bezoekers aan Aruba gelezen wordt.

1 like

Goede tip grumpy dank je wel