Cursus Papiaments volgen

Ik woon sinds eind juli in Aruba en wil graag beginnen met een cursus Papiaments. Ik weet er een: ensenansa pa empleo, echter hebben zij pas vanaf eind januari plek.
Iemand goede tips voor een betaalbare cursus die zo snel mogelijk begint?

Masha danki!

Via Wereldwijzer app

Ik vraag het even voor je na of Ito plek heeft of binnenkort start.
Hij doet ook alle lessen in bv het ziekenhuis.
Maakt het og iets uit waar op Aruba en wat wil je ongeveer betalen voor de lessen.
Wil je prive les of met een groep ?

Laat maar even weten

Q

1 like

In een groep is prima. Het liefst in Oranjestad/Paradera/Noord. Ik heb vernomen dat het voor ongeveer 150 florin voor 10/12 lessen moet lukken. Dat vind ik een mooi bedrag. Ik hoor het graag. Alvast bedankt!

Via Wereldwijzer app

Hoi Q,

Ben jij al iets te weten gekomen? Hoor het graag.

Gr. Manon

Via Wereldwijzer app

Manon

Ik spreek vanmiddag Ito. Maar er is een andere mogelijkheid.
Ik ben zelf ook bezig met Papiamento leren en naast mij nog een aantal anderen. De manier waarop wij les krijgen vinden wij niet super en wij zijn nu aan het kijken om per November een groep van 6 tot 8 mensen met een prive leraar een meer intensief traject in te gaan.
Bv eerst 2 uur les per week. Dan wat drinken samen of wat eten en alleen papiameto praten. Laatste is je eigen keuze natuurlijk.

Laat maar even weten wat je daarvan vindt ?

grtz Herman

Hoi,

Dat klinkt ook goed! Ik heb nog een gegadigde als er plek over is, wellicht zelf 2.
Houd mij maar op de hoogte!

Via Wereldwijzer app

Hoi Quotas,

Ik zou ook interesse hebben hierin.
Hoe is de status momenteel hiervan?

Ik ben ook erg geïnteresseerd hierin. Is hier al wat meer over bekend? Ik ben niet gebonden aan dagen of tijden. Graag hoor ik ook wat het dan zou kosten.

Ivo

RjM en Ivootjuh ik stuur jullie een pm