Ja ik snap dat je het graag wilt leren, maar om het nou sticky te maken.
Waarom volg je niet nu al een zelfcursus? Op bol.com staan zat leuke dingen om het te leren. Heb je alleen maar voordeel mee straks wanneer je op curacao bent…
Tis schijnbaar moeilijk … soms staat er een advertentie bij de supermarkt, maar ik heb daar al eens rottigheid mee gehad. Jammer dat er weinig animo is van Antillianen die ons les willen geven. Ik wil het ook zo graag leren spreken! Ik heb wel een thuiscursus, maar ja das toch anders en dat gaat allemaal zo langzaam.
Ik was ook van plan een thuiscursus papiaments te gaan doen. Heb een proefpakket gekregen van de NTI. Daar zaten boeken bij die ik op bol.com kon kopen voor €75,00, dus ik heb de cursus weer terug gestuurd en alleen die boeken besteld. Dit scheelt een hele hoop geld. Het enige verschil is dat nu niemand je ‘huiswerk’ na kijkt.
Ik kan je helaas nog niet vertellen of het goede boeken zijn. Heb nog geen tijd gehad er mee te beginnen.
Het gaat trouwens om de boeken “Basiscursus Papiaments”
Wil je graag papiamento (papiaments) leren spreken of conversatielessen volgen?
Dit is je kans! Papiamento lessen op maat in Leeuwarden.
Tarief priveles: 25 Euro per uur. In groep: 20 euro of minder (afhankelijk van aantal cursisten). Ook voor beginners!
Ik gebruik de leermethode van mijn vader Mario Dijkhoff: Papiamento “Un pa un”. Mijn vader is linguïst en expert op het gebied van papiamento. Hij heeft het eerste woordenboek papiamento-hulandes en daarna nog vele andere boeken geschreven.
Bel 0623509193 of stuur een email naar [EMAIL=“gdijkhoff@hotmail.com”]gdijkhoff@hotmail.com