Gezocht gratis vis spullen voor vissers in Gambia.

Hallo Gambia gangers.

Ik kom al een aantal jaren in Gambia en vis daar daar dan ook heel veel. In de jaren dat ik daar kom heb ik er een aantal sportvissers leren kennen en één daar van (David, Lamin Jobe) is inmiddels een hele goede visvriend van mij geworden, en waar ik nu altijd samen mee ga vissen. zoals veel gambia gangers weten kan je in Gambia weinig tot eigenlijk niks kopen aan visspullen, en ze hebben er ook het geld niet voor. Daarom wil ik langs deze weg jullie het volgende vragen, ik zoek voor een aantal vissers in Gambia de volgende visspullen graag gratis, alles wat met stalen onderlijnen te maken heeft sleeves om onderlijnen te maken, onderlijnen om ze te maken, kant en klare stalen onderlijnen, haken, wartels, anker zeelood waar niet alle ankers meer aan zitten of verroest zijn, oude boothengels als er nog maar mee gevist kan worden, oude strand hengels het zelfde verhaal, klossen nylon of gevlochten lijn (dit alles is bedoeld voor het zeevissen). Eigenlijk allemaal afgedankte visspullen die jullie toch niet meer gebruiken, of zo goed als niks meer waard zijn. Wat ook heel belangrijk is zijn ogen voor op de werphengels, die zien er niet meer uit, en zijn veelal zonder voering of ze missen er gewoon enkele. Je zou de sportvissers daar er een heel groot plezier mee doen, ik stuur alle visspullen naar mijn vismaat en als ik er dan weer ben verdeel ik het onder de sportvissers daar. De vissen die ze vangen worden weer gebruikt voor consumptie. Iedere keer als ik daar ben laat ik veel van mijn visspullen achter als weer huiswaarts keer. Mochten er mensen zijn die visspullen willen doneren neem dan even contact op met mij, dat wanneer er meerdere mensen zijn die spullen hebben ik naar verloop van tijd een route kan plannen zodat ik het in een keer kan ophalen, anders wordt het mij te duur met alle die verzendkosten. Ik hoop dat er veel mensen gehoor aan zullen geven dan kunnen we er samen voor zorgen dat de sportvissers daar hun hobby kunnen blijven uitoefenen, en ze hebben gelijk eten, dat zijn toch twee vliegen in een klap.
Bij deze wil ik iedereen alvast bedanken die hier gehoor aan geven.

Met vriendelijke groet,
Jan Bel.
Zwolle.
Lekkervissen(a)hotmail.com.
Tel. 06-46388812.