ik volg op dit moment de opleiding bedrijfseconomie en zit in het 2e leerjaar. volgend jaar februari dien ik een meeloopstage te volgen van 20 weken. dit zou ik graag in het buitenland willen volgen. mijn voorkeur gaat uit naar st maarten, mocht dat echt niet haalbaar zijn ben ik ook wel geinteresseerd in curacao.
ik ben dus op zoek naar een financieel - economische stageplek voor de periode begin februari 2008 - eind juni 2008. mijn voorkeur gaat uit naar een accountantskantoor, bank of vermogensbeheerder. wie kan mij meer informatie geven hoe ik het best mijn stageplek kan regelen, een plek kan vinden of heeft zelf een plek in de aanbieding.
verder ben ik ook op zoek naar huisvesting voor die periode. heeft iemand wat in de aanbieding of anders, wie kan mij meer informatie geven mbt het zoeken en regelen.
nog wat anders, op diverse site’s wordt vermeld dat engels de voertaal is op st maarten. klopt dit? ik heb voor st maarten gekozen om mijn engels op een hoger niveau te brengen, zit ik daar dan goed? (uitgezonderd USA en UK)
ik kijk uit naar jullie reactie, mailen kan ook naar [EMAIL=“ted_rijnsburg@hotmail.com”]ted_rijnsburg@hotmail.com