Gezocht: een leuke reisgezel juli 2011 - Thailand naar Cambodja

Hallo

Ik wil nog eens een laatste oproep plaatsen op dit forum om een leuke reisgenoot te vinden. Ikzelf ben 27 jaar, leerkracht van beroep en hou heel erg van culturele uitstapjes en natuur.

Mijn ticket is geboekt met aankomst 3 juli in Bangkok / terugvlucht 2 augustus vanuit Bangkok. Mijn plan is om van daaruit door te trekken naar Cambodja. Met ongeveer dit reisplan: Siem Reap (Angkor Wat) - Tonle Sap-meer - Pnhom Penh - Sihanoukville. Als er dan nog tijd overblijft zou ik een doorsteek maken naar Vietnam.

Met 2 is fijner dan alleen… Dus, als iemand zin heeft om deze trip mee te maken, ik hoor het graag!

Hoi Hanne,

Heb je al een reisgenoot gevonden? Ik zit ook in het onderwijs en heb mijn ticket geboekt met aankomst 4 juli en vertrek 4 augustus. Ik ben ook opzoek naar een reisgenoot, alleen ben ik van plan om heel Thailand door te reizen (Noord, midden en zuid). Misschien leuk om in Bangkok af te spreken en te kijken of we deels samen kunnen reizen?
Wat ik van iedereen hoor is dat je toch onderweg veel mensen komt waarmee je eventueel verder kan reizen.

Laat maar weten wat je hiervan vindt.

Wat over mij: 25 jaar, leerkracht groep 8, gezellig, avontuurlijk en reiservaring.

Groetjes Lisette

Hallo Lisette

Bedankt voor je reactie! Afspreken in Bangkok zal misschien nog zal wel nog lukken. Wellicht zal je ook in het Kao San - district logeren? Ik zal je via een privé-bericht mijn gegevens eens doorsturen.

Wat het doorreizen betreft: ik heb Thailand van Bangkok naar het noorden afgereisd. Dus ditmaal ga ik echt de andere kant uit :slight_smile: Via Bangkok naar Cambodja.

Groetjes Hanne

Hallo!