Gezocht: een leuke reisgezel juli 2011 - Thailand naar Cambodja

Hallo

Ik wil nog eens een laatste oproep plaatsen op dit forum om een leuke reisgenoot te vinden. Ikzelf ben 27 jaar, leerkracht van beroep en hou heel erg van culturele uitstapjes en natuur.

Mijn ticket is geboekt met aankomst 3 juli in Bangkok / terugvlucht 2 augustus vanuit Bangkok. Mijn plan is om van daaruit door te trekken naar Cambodja. Met ongeveer dit reisplan: Siem Reap (Angkor Wat) - Tonle Sap-meer - Pnhom Penh - Sihanoukville. Als er dan nog tijd overblijft zou ik een doorsteek maken naar Vietnam.

Met 2 is fijner dan alleen… Dus, als iemand zin heeft om deze trip mee te maken, ik hoor het graag!

Hoi Hanne,

Heb je al een reisgenoot gevonden? Ik zit ook in het onderwijs en heb mijn ticket geboekt met aankomst 4 juli en vertrek 4 augustus. Ik ben ook opzoek naar een reisgenoot, alleen ben ik van plan om heel Thailand door te reizen (Noord, midden en zuid). Misschien leuk om in Bangkok af te spreken en te kijken of we deels samen kunnen reizen?
Wat ik van iedereen hoor is dat je toch onderweg veel mensen komt waarmee je eventueel verder kan reizen.

Laat maar weten wat je hiervan vindt.

Wat over mij: 25 jaar, leerkracht groep 8, gezellig, avontuurlijk en reiservaring.

Groetjes Lisette

Hallo Lisette

Bedankt voor je reactie! Afspreken in Bangkok zal misschien nog zal wel nog lukken. Wellicht zal je ook in het Kao San - district logeren? Ik zal je via een privé-bericht mijn gegevens eens doorsturen.

Wat het doorreizen betreft: ik heb Thailand van Bangkok naar het noorden afgereisd. Dus ditmaal ga ik echt de andere kant uit :slight_smile: Via Bangkok naar Cambodja.

Groetjes Hanne

Hallo!
Ik ben ook van plan in juli naar thailand te gaan. Ik vlieg 12 juli naar Bangkok en ben van plan 7 augustus naar Jakarta door te vliegen. De tijd ertussen wil ik graag gebruiken voor Maleisie en Thailand. Het liefst samen met een leuke reisgenoot! Mijn overweging om niet naar het noorden te gaan is het weer (regen!!), het wordt er niet mooier op noordelijk van Bangkok in deze periode en vanuit Maleisie kan ik makkelijk doorvliegen naar Jakarta met Air Asia.

Misschien kunnen onze paden elkaar nog ergens kruisen. Ik ben 24 en zit tussen afstuderen en eerste baan in. Deze begint 1 september en daarom wil ik er nog even goed tussen uit nu het nog kan!

Hallo Hallo

Ik zit van 13 juli tot 16 juli in Bangkok. Hierna vlieg ik door naar Kuala lumpur waar ik tot de 20ste ben. Hierna zak ik af naar singapore en maleisisch borneo
Ik reis alleen. Ben een leuke spontane meid die normaal gesproken voor de klas staat.

Mocht iemand in de buurt zijn en zin hebben om af te spreken! Gezellig.

groetjes Katja

Hoi Hanne,

Even benieuwd of je al een reisgenootje hebt gevonden. Ik wil er graag even tussenuit en heb een gunstig ticket gezien maar ik ben nog afhankelijk van een eventueel hertentamen. Die uitslag krijg ik van de week… Spannend!
Heb me helemaal niet ingelezen nog of iets maar Cambodja en Vietnam staan hoog op mijn ‘wil ik heel graag zien’ lijst! :wink: Het is een vrij spontane actie eigenlijk, haha.
Ik ben 25 en studeer aan de Pabo. Wil graag veel zien en ben ondernemend maar hou ook wel van lekker relaxen!

Ik hoor wel van je. En anders, fijne vakantie!

Groetjes Marjolein