Hallo allemaal,
Deze zomer reis ik met mijn vriend met de Trans-Mongolie-Express naar Beijing (en van daaruit verder naar Thailand, Cambodia en Laos). Ik weet dat Yorin Travel ooit een aflevering heeft gehad waarin Floortje Dessing deze zelfde treinreis maakt, en het lijkt mij erg leuk deze te zien! Ik kan de DVD echter nergens meer krijgen, zelfs bij de tvzender hebben ze hem niet meer op voorraad…
Je weet maar nooit, misschien heeft iemand hem thuis liggen…en is bereid hem weg te doen?
Alvast bedankt,
Marije
marijepama@gmail.com
Oops!
Hi Jenny,
Ik zie je berichtje nu pas, en heb de DVD ondertussen op kunnen sporen!
In iedergeval bedankt.
Marije
Hoi, even een vraagje. Ik was op de site aan het zoeken naar wat info over de Transsiberie express, en kwam jouw bericht tegen. Als ik het goed begrijp heb je de reis inmiddels gemaakt. Zou je me kunnen vertellen wat je ervaringen zijn? Mijn vriend en ik willen deze reis ook graag gaan maken, en zijn erg benieuwd naar ervaringen van andere reizigers. Zoals bijvoorbeeld de mede reizigers in de trein, de veiligheid enz. En waar hebben jullie de reis geboekt? Heb je losse treinkaarten gekocht of een pakket via ene organisatie? Dus mocht je tijd hebben, ik ben benieuwd naar je verhalen!
Groetjes Debbie