Heel regelmatig krijg ik zeer goede aanbiedingen in mijn mailbox. 10 dgn Bali voor 599, LA 7 dgn voor 585, echt te gek, alleen heb ik niemand die meekan of voldoende geld heeft voor deze trips…
Ik 36, (bijna 37), ben op zoek naar iemand die net als ik gek is op shoppen, maar dan bij voorkeur internationaal.NY of LA of welke andere leuke plaats dan ook. Ik zoek bij voorkeur een vrouw tussen de dertig en de veertig, maar sta open voor andere opties. Naast de vs ben ik ook gek van Azië en dan BMI voorkeur Bali. Een droom van m is om naar Puroland in Japan te gaan. Zijn er nog meer gekken zoals ik die dol zijn op Hello Kitty ondanks dat we daar veel te óud voor zijn, dan moet je je zeker melden bij me
Hey Sonja wat toevallig dat ik je ook hier tegenkom! Ik ben nogal een spontane vakantieplanner en meestal kan/wil niemand mee terwijl er zulke leuke aanbiedingen voorbij komen dus zit een beetje in dezelfde situatie als jij. Bali wil/moet ik alleen doen maar wie weet wat we in de toekomst kunnen beleven na wat mailen enzo, als je me niet te jong vindt
Ik heb alleen niets met hello kitty
Wow, wat een reacties.! Ik heb pas net een mail ontvangen dat er een reactie was en er zijn er gewoon zes! Wow ben ik toch niet de enige met dit probleem!
Ik zoek nog steeds reisgenoten dus ik zou zeggen mail me op Tumtummie@gmail en vertel me alla.wie ben je, hoe oud, waar zou je heen willen? Wat heb je al gezien? Wat voor soort reizen hou je van, wat is je droombestemming? En alles wat je verder nog kwijt zou willen