Gezocht Biedienig/keuken Personeel Zuidfrankrijk

Goede kennisen van ons hebben een erg leuk restaurant in Sablet vlak bij Orange. Ze zijn nog op zoek naar enthousiaste mensen voor in de bediening of werk in de keuken (ervaring is nodig). Kijk op www.abeilles-sablet.com talen minimaal frans/engels eventueel duits. Lijkt je dit iets stuur even een mailtje (in frans of duits) groet daan www.marottevins.com

Hey

Dit lijkt me wel wat!!! Heb jullie al een aantal keer geprobeerd te bereiken. Helaas nog geen antwoord gehad. Bij “Op zoek naar vakantiewerk in Frankrijk” staat meer info.

groetjes Ard Assenberg van Eijsden

assenberg@hawaii.com

Hallo,

Ik heb al eens gekeken op de website en het klinkt interessant. Ik zal spoedig een mailtje sturen om te kijken wat de mogelijkheden zijn om als kok te werken.
Indien jullie, voordat ik aan het schrijven van een mail toekom, nog aanvullende informatie hebben, ben ik te bereiken op tijosalverda@hotmail.com

Groeten,
Tijo

Hallo,

Ik ben opzoek naar vakantiewerk in Frankrijk en na het lezen van uw advertentie lijkt het me erg leuk om in de keuken te helpen. Ik heb een tijdje in een restaurant gewerkt als afwasser en koken is een hobby van mij. Ik kan redelijk frans (heb ook franse familie) en engels en ik ben 19 jaar. Mocht u interesse hebben of vragen dan kunt u mij altijd mailen.

Ik hoop snel van u te horen
Met vriendelijke groet,
Y. Bottichio