Hallo allemaal,
Het blijkt maar weer eens moeilijk om werk als leidinggevende te vinden in de recreatie/sport/animatie.
Dus hierbij een kleine advertentie en vraag of er hier misschien mensen zijn die een goed bedrijf met een open positie die eind april/begin mei 2012 vervuld moet zijn.
Als eerste over mij:
- 24 jaar oud, Mannelijk
- Zeer sportief
- Neemt makkelijk de leiding.
- Spreekt en schrijft Engels(zeer goed), Duits (goed) en Nederlands(moedertaal, maar mijn Engels is eigenlijk net wat beter, vooral in geschrift.)
Scholing:
- Afgeronde management opleiding voor de recreatiebranche, waarbij de management stage afgerond met een 9.4 is.
- Afgeronde opleiding voor werknemer in de recreatiebranche waarbij de stage afgerond is met een 9.0.
Professionele Ervaringen:
- 2 seizoenen ervaring(5* Hotel+vakantiepark) als teamleider/assistent manager van een animatieteam.(Ass. Manager is inclusief financiën en het behalen van financiële doelen).
- 2 seizoenen ervaring(4* Hotel+vakantiepark) als all-round animator.
- 2 seizoenen ervaring op vakantieparken en campings als all-round medewerker inclusief kleine werkzaamheden in de Horeca.
- Overige ervaringen op vrijwillige of uitgekozen(door mijn opleidingsinstituut) basis om evenementen, kinder en tienderdisco’s, lessen en kampen te organiseren.
Speciale activiteiten en vaardigheden:
- Reddend Zwemmen(In het bezit van 13 zwemdiploma’s)
- Reanimatie
- in het bezit van het complete ECDL
- Boogschieten
- Luchtdruk schieten(zowel pistool als geweer)
- Indoor-Klimmen
- Werken met een Bowlingbaan/installatie (Inclusief kleine reparaties)
- Fitness (Middelmatige kennis van gewichtheffen, grote kennis over lichaams-gewicht trainingen.)
Mijn huidige doel is om mijn C.V. opbouwen met management ervaring en ik ben niet geïnteresseerd om weer als normale animator/sportinstructeur/recreatiemedewerker te werken.
Het maakt mij vrij weinig uit waar in de wereld ik te werken kom zolang het maar een bedrijf is met een goed Imago, er geen rare voorwaarden zijn op het contract en er geen geschiedenis van wanbetaling is, wat vorig jaar bij zelfs veel 5 sterren hotelketens helaas veel voorkwam(met name vooral in Griekenland) en dat er geen grote onrusten in het gebied voorkomen(zoals Syrië, Egypte, Iran, Irak en dergelijke.
U kunt mijn volledige C.V. opvragen of een e-mail adres geven waar ik mijn C.V. naartoe kan sturen.