Gezocht: baan in Madrid!

Hola ! :slight_smile:

Ik ben op dit moment net weer terug in Nederland en ben zo snel als mogelijk op zoek naar een baan in Madrid.
Ik speur het internet af, maar kan blijkbaar niet de goeie site vinden hiervoor. Daarom is mijn vraag; Wie kent een internetsite, mensen uit Madrid of andere mogelijkheden om werk te zoeken in Madrid.
De stad heeft 4 miljoen mensen en is enorm groot, dus ik weet dat er een mogelijkheid is.
Ik zoek iets op het gebied van toerisme, horeca of eventueel wat anders.
Mijn spaans is redelijk.
Hoop echt dat iemand mij kan helpen. Alvast dank voor een reactie !!

Hasta luego !

Vinnie123456789

Heb je al gekeken op www.werkvindeninspanje.nl? Klik daar op “banen in spanje” en ga zoeken in de banenbeurzen die daar staan. Selectie maken en langs gaan.
Veel succes!

Hola Vinnie,
Ja, Madrid is heel groot, maar het is heel moeilijk momenteel een baan te krijgen. gezien de economische situatie.
Ik zou je adviseren je in te schrijven of hun internetsites te bekijken bij uitzendbureaux, Randstad,Manpower.
Je kan ook op www.monster.es kijken, waar heel veel vacatures staan.
Maar ga er wel vanuit dat het lastig is en voorlopig blijft.

Hola Vinnie,

zet 'm op jonge! Waar een wil is is een weg. Ga niet op statistieken af maar maak je dromen waar.

Moet je zeggen dat je wel concurrentie hebt… Mij !

hahaha

hansindia, dat was dus een berichtje uit 2008
neem aan dat hij ondertussen wel werk heeft gevonden.

ik ga ook verhuizen naar Madrid binnen 2 maanden, zoek alleen een eigen appartment/huisje/studio voor niet meer dan 500 huur per maand, wie weet misschien iets?