Gezocht: au pair in Sydney voor Aug-Dec'13

Gezocht: een au pair die van Augustus tot December 2013 in Sydney onze jongste dochter (dan 8 maanden oud) wil verzorgen. We zoeken een positief gestemde, nuchtere meid die weet wat ze wilt, verantwoordelijkheid neemt, en er naar uit kijkt om 3 tot 5 dagen per week gedurende langere tijd met een baby in de weer te zijn.

Als onderdeel van ons jonge, actieve gezin bieden we je naast kost en inwoning (met eigen slaap- en badkamer) ook voldoende zakgeld (210 dollar per week) om Sydney en omgeving te verkennen tijdens het weekend. We zijn een internationaal stel (Frans/Nederlands), hebben twee dochters (de oudste is 3 jaar en gaat 5 dagen per week naar de kinderopvang) en wonen in een groene buitenwijk van Sydney (dichtbij openbaar vervoer dus een rijbewijs is niet nodig).

Ben je geïnteresseerd, en heb je veel ervaring met het (overdag) verzorgen van baby’s, neem dan contact op met Eelko & Marie via aupair@eelkodevries.nl

We hebben inmiddels in principe iemand gevonden (voor deze periode).

Hallo,
Mijn naam is lynn zee en ben 20 jaar oud.
Ik zie dat jullie iemand gevonden hebben, maar ik wil graag nog even reageren.
Stel dat het niet doorgaat, je weet maar nooit.
In september studeer ik af als pedagogisch medewerkster niveau 3 kinderopvang.
Ik heb al veel ervaring met kinderen tussen de 0 en 12 jaar.
Ik zou heel graag naar Sydney willen komen, om jullie kind/kinderen te verzorgen, en om leuke activiteiten mee te doen.
Graag hoor ik van jullie.

met vriendelijke groet,
Lynn Zee