Gezocht: appartement in Oranjestad

Dag,

Vanaf augustus 2011 tot januari 2012 zal ik op Aruba verblijven om te werken en af te studeren. Voor deze periode ben ik op zoek naar een huis/appartement/kamer/studio in (om en nabij) Oranjestad. Als iemand iets te huur heeft staan, hoor ik het graag!

Met groet,

Kitty

Hallo Kitty,

Ik weet niet of je ondertussen al voorzien bent maar ik heb een heel mooi appartement beschikbaar in Tanki Leendert.
Dit ligt op 5 minuten van Oranjestad.

Indien je interesse hebt, zal ik je meer gegevens mailen.

groetjes Mayel

Hoi Maye,

Klinkt goed, maar ik heb al een plekje gevonden.
Dank voor je reactie!

Groetjes, Kitty

Hai Kitty,

Okay, jammer.
Ik wens je een fijn verblijf toe op Aruba.

groetjes Mayel

Hey, Tanki Leendert daar heb ik ook 6 maanden gewoon…klein appartemten complex met een zwembad er bij… Wit hek… Ben de naam even kwijt!

Hallo,

Dat kan niet hoor!
Deze appartementen zijn pas opgeleverd en zijn nog maar net in gebruik genomen.

uhu…zeg toch niet dat ik bij jullie heb gezeten, alleen dat ik daar heb gewoon…tanki leendert!

Hai Tobias,

Okay, nou begrijp ik het haha

Misschien vind je het leuk om nog eens terug te keren daar?
Laat het me tegen die tijd weten, dan kijk ik of ik een appartement voor je vrij kan houden.

groetjes Mayel

Hallo Mayal,

Ik ben opzoek naar een appartement voor twee weken in oktober. Kunt u mij meer info geven over uw appartement.

Groetjes latoya

Hai Latoya,

Hierbij de link naar de advertentie op marktplaats
Indien er nog vragen zijn, hoor ik het graag

http://link.marktplaats.nl/467090719

groetjes Mayel

Hallo

Ik ben eens aan het rondkijken op het forum hier… maar had jouw appartement ook al eens op het internet gevonden…

Kan je het ook huren voor 3 maanden?? Indien ja, wat is de prijs dan?

Ik ben gewoon eens rond aan het horen omdat ik volgend jaar van plan ben om 3 maanden naar Aruba te trekken…

Alvast bedankt!

Groeten

Kim

Hai Kim,

De maandhuur voor het appartement in Tanki Leendert is Fl. 1400,- per maand. (dit is ongeveer €560)

Echter, ik heb meerdere appartementen (met of zonder zwembad) in de verhuur. Misschien kun je mij een indicatie geven van het bedrag wat je maximaal uit wilt geven en voor welke periode zodat ik je wat gerichter informatie kan geven.

Graag hoor ik van je

groetjes Mayel

Hallo Mayel

Het is pas voor de periode van sept/okt/nov volgend jaar. Maar ben nu al een beetje aan het informeren :-).

Het liefst ook graag een appartement in de buurt van Oranjestad of Palm Beach. Die zullen natuurlijk wel iets duurder zijn.

Ik dacht aan €500 max. Het moet niet groot zijn. Ik heb ook al zo vaak gehoord dat de electriciteit zo duur is? Is dat zo?

Bedankt voor de snelle reactie !

Kim

Hai Kim,

Elektra en water is inderdaad niet goedkoop op Aruba.
Bij “normaal” verbruik aan water en elektra zou je ongeveer rekening moeten houden met ongeveer Fl.125,- ( €50,-)

In de buurt van Oranjestad/stranden is het inderdaad iets duurder om te huren dan verder weg.

Uiteraard is het nog erg ver weg maar ik adviseer je wel om op tijd iets vast te leggen qua iets te huren.

groetjes Mayel

1 like

Hallo,

Is dat nog beschikbaar en voor hoeveel?

Hallo

Bij ‘normaal’ verbruik rond de €50. Ik denk dat dat ongeveer is zoals in België…
Ja, ik weet het. Zorgen dat ik toch op tijd iets heb. Daarmee dat ik nu al een beetje aan het zoeken ben.

Hai L7eke,

Ik heb je een mailtje gestuurd.
Laat me even wat weten als je deze ontvangen hebt.

Hoii Allen,

Ik ben ook opzoek naar een appartement voor volgend jaar januari t/m juni. Iemand tips?

Het appartement moet twee slaapkamers bevatten. Kitty waar heb jij je appartement gevonden?

Alvast bedankt,

Eva

Hallo Eve,

Waar zoek je een appartement en wat is het budget?

Hallo,

Ik zoek een app. liefst dichtbij Oranjestad. Maar ik begrijp dat de app. die wat verder van Oranjestad afliggen goedkoper zijn. Ik denk dat 600 euro echt max prijs is voor het appartement en moet wel 2 slaapkamers bevatten.

Ik hoor graag van je,

Eva