Vanaf augustus 2011 tot januari 2012 zal ik op Aruba verblijven om te werken en af te studeren. Voor deze periode ben ik op zoek naar een huis/appartement/kamer/studio in (om en nabij) Oranjestad. Als iemand iets te huur heeft staan, hoor ik het graag!
Ik weet niet of je ondertussen al voorzien bent maar ik heb een heel mooi appartement beschikbaar in Tanki Leendert.
Dit ligt op 5 minuten van Oranjestad.
Indien je interesse hebt, zal ik je meer gegevens mailen.
Misschien vind je het leuk om nog eens terug te keren daar?
Laat het me tegen die tijd weten, dan kijk ik of ik een appartement voor je vrij kan houden.
De maandhuur voor het appartement in Tanki Leendert is Fl. 1400,- per maand. (dit is ongeveer €560)
Echter, ik heb meerdere appartementen (met of zonder zwembad) in de verhuur. Misschien kun je mij een indicatie geven van het bedrag wat je maximaal uit wilt geven en voor welke periode zodat ik je wat gerichter informatie kan geven.
Elektra en water is inderdaad niet goedkoop op Aruba.
Bij “normaal” verbruik aan water en elektra zou je ongeveer rekening moeten houden met ongeveer Fl.125,- ( €50,-)
In de buurt van Oranjestad/stranden is het inderdaad iets duurder om te huren dan verder weg.
Uiteraard is het nog erg ver weg maar ik adviseer je wel om op tijd iets vast te leggen qua iets te huren.
Bij ‘normaal’ verbruik rond de €50. Ik denk dat dat ongeveer is zoals in België…
Ja, ik weet het. Zorgen dat ik toch op tijd iets heb. Daarmee dat ik nu al een beetje aan het zoeken ben.
Ik zoek een app. liefst dichtbij Oranjestad. Maar ik begrijp dat de app. die wat verder van Oranjestad afliggen goedkoper zijn. Ik denk dat 600 euro echt max prijs is voor het appartement en moet wel 2 slaapkamers bevatten.