Ik heb waarschijnlijk een appartement beschikbaar in Noord met twee slaapkamers of nog een op Calbas. Beiden liggen niet ver van Oranjestad verwijderd. Ik moet even informeren of deze (nog) beschikbaar zijn. Heb je voor mij een exacte datum van aankomst en vertrek? Gaat het om 2 studenten of om een gezin?
Groetjes Mayel
QUOTE=Eve_silla;755106]Hallo,
Ik zoek een app. liefst dichtbij Oranjestad. Maar ik begrijp dat de app. die wat verder van Oranjestad afliggen goedkoper zijn. Ik denk dat 600 euro echt max prijs is voor het appartement en moet wel 2 slaapkamers bevatten.
Wat ik op het moment nog vrij heb aan “goedkopere” appartementen in de buurt van Oranjestad is Fl.1350,- (€540,-)
Misschien kun je iets delen met iemand?
Ik ga volgend jaar augustus voor een jaar naar Aruba samen met mijn vriend. We zijn langzaam begonnen met wat dingetjes voor te bereiden en zoeken een gemeubileerde woonruimte. (appartement) (min 1 slaapkamer) in de omgeving van Oranjestad.
Kan iemand ons helpen naar een geschikte veilig woonplek voor niet al te veel geld ? (te denken rond de 500eu in de maand)