Gezocht: appartement in Oranjestad

Hallo Eva,

Ik heb waarschijnlijk een appartement beschikbaar in Noord met twee slaapkamers of nog een op Calbas. Beiden liggen niet ver van Oranjestad verwijderd. Ik moet even informeren of deze (nog) beschikbaar zijn. Heb je voor mij een exacte datum van aankomst en vertrek? Gaat het om 2 studenten of om een gezin?

Groetjes Mayel

QUOTE=Eve_silla;755106]Hallo,

Ik zoek een app. liefst dichtbij Oranjestad. Maar ik begrijp dat de app. die wat verder van Oranjestad afliggen goedkoper zijn. Ik denk dat 600 euro echt max prijs is voor het appartement en moet wel 2 slaapkamers bevatten.

Ik hoor graag van je,

Eva
[/QUOTE]

Hoi Mayel,

Ik ben studente en samen met een studiegenoot ga ik stage lopen op Aruba in het onderwijs. 2 student dus.

Onze aankomst is tussen 15-25 januari. Hangt er vanaf of wij nog hertentamens moeten maken in januari, we zullen blijven tot de eerste week van juni.

Mvg Eva

Eva,

Ik zal morgen voor je informeren naar het 2 kamer appartement op Noord.
Je hoort morgen van mij.

groetjes Mayel

Eva,

Ik heb je een privemail gestuurd.

Hallo,

Kan je ook voor een lange termijn huren? Ik kom 2 november naar Aruba en heb nog geen apartement…

Groetjes

Ja, ik heb op het moment nog wel wat vrij.
Voor hoe lang zoek je wat is het budget?

groetjes Mayel

Ik ben van plan om 1 jaar te verblijven in Aruba, maar dat hangt er natuurlijk vanaf of het me bevalt en ik financieel goed rond kan komen…

Ik wil zo goedkoop mogelijk huren omdat ik nog geen werk heb daar… Aan wat voor een prijzen moet ik denken?

Wat ik op het moment nog vrij heb aan “goedkopere” appartementen in de buurt van Oranjestad is Fl.1350,- (€540,-)
Misschien kun je iets delen met iemand?

groetjes Mayel

Ja ik wil inderdaad met iemand iets samen huren maar heb nog niemand kunnen vinden… Zodra ik iemand heb gevonden dan stuur ik je een bericht

.

Hallo allemaal,

Ik ga volgend jaar augustus voor een jaar naar Aruba samen met mijn vriend. We zijn langzaam begonnen met wat dingetjes voor te bereiden en zoeken een gemeubileerde woonruimte. (appartement) (min 1 slaapkamer) in de omgeving van Oranjestad.
Kan iemand ons helpen naar een geschikte veilig woonplek voor niet al te veel geld ? (te denken rond de 500eu in de maand)

Alvast bedankt!
Iris

Ronee, ik heb je een privebericht gestuurd.

Minko