Gezocht: 'America the beautuf pass'

hallo,
Begin september gaan we met 4 personen naar de west-kust van Amerika.
Vandaar zoek ik een pass die toegang heeft tot die nationale parken.
Misschien zijn er mensen die deze begin dit jaar gekocht hebben (is 1 jaar geldig) en die deze willen doorverkopen.

nog een bijkomend vraagje: is 1 pass voldoende (we zullen met 4 in de auto zitten) of is het aantal personen per pass beperkt?

alvast bedankt,
sofie

Wij zijn net terug uit de States en hebben idd zo een pas … maar is al door 2 personen gehandtekend. Als je eentje vindt die maar door 1 persoon is ondertekend … het het misschien lukken. De pas is geldig voor alle inzittenden (4 personen) en kost 80 dollar… en dat is niet zoveel als je dit deelt door 4 personen voor al die mooie parken. Ik gewoon een nieuwe kopen bij de ingang van het het eerste park dat jullie bezoeken. Als je dit bedrag vergelijk met de rest wat je in amerika gaat moeten uitgeven, is de inkom van al deze parken echt wel het goedkoopste dat er is in de states. Indien je nog advies wilt hebben over bepaalde parken… laat het maar weten … Wij hebben het westen gedaan met Grand Teton en Yellowteone.

Wij hebben in 2007 ook zo’n pas gekocht. Bij 2 parken hebben we zelfs het paspoort moeten laten zien omdat de handtekening werd vergeleken. Ik zou het ter plekke kopen. Zeker als je met z’n vieren bent, heb je, zoals Sandra ook al schreef, zo de kosten eruit.

Groeten,
Ellen

Hallo,
bedankt allebei voor de tips.
We zullen idd een nieuwe kaart kopen.

Groetjes
Sofie