Gevraagd betaalbare 4x4 camper 2 persoons

Wij willen in januari 2012 3,5 week met een 4x4 camper reizen door Zuid Afrika richting Botswana, via Viccfalls terug naar Johannesburg. Wij willen graag een camper voor 2 personen met een goed bed, i.v.m. reuma, en goede kampeerstoelen. Ook een toilet is welkom. Prijzen zijn zo verschillend dat wij door de bomen het bos niet meer zien. Wij zijn ervaren reizigers maar willen uiteraard een betrouwbaar adres. Hebben jullie tips voor ons?

Bart & Cora

www.come-along.nl/4x4-verhuur/4x4-met-special-aha-kampeerunit.html

Keyword is meer betrouwbaar dan betaalbaar lijkt mij. De eerste keer dat wij kozen wij voor een goedkopere optie en dat bleek een ‘backyard-rental’ te zijn. We hebben flink afgezien met de auto en moesten daardoor georganiseerde tocht door de Namib afzeggen.

We huren nu bij www.bushlore.com.

Waarom wil je trouwens perse een 4x4 camper? Die zijn ERG prijzig en met een daktent kunt je ook prima uit de voeten. En het ligt er een beetje aan wat je precies wilt gaan doen op je route maar zelfs een 4x4 is niet strikt noodzakelijk hoor. Ik zou ook nog overwegen of je niet in B%B’s wilt slapen. Als je de besparing van de auto afzet tegen de meer prijs van de B&B’s en andere niet overdreven luxe lodges kun je nog weleens aangenaam verrast worden.

Kijk eens op onze site voor wat indrukken van reizen door Zuidelijk Afrika.

Hoi Hans,
De keuze voor een 4x4 camper heeft met fysieke beperkingen te maken. Klauteren via een laddertje gaat niet lukken, vandaar. Je wilt toch het buiten gevoel ervaren en zo kom je dus op het camper of canope idee. Overigens zijn er, voor zover ik weet buiten gabarone, francistown, kasane en maun vrijwel geen B&B’s.
Ben wel nieuwschierig naar jullie reissite. Kun je mij de link doorsturen?
Groet,
Cora

Hoi Cora,

Ik heb je een pm gestuurd

Hans