Geschikt reisboek

Hallo,

In maart 2013 ga ik mij voor twee maanden inzetten als vrijwilliger Nepal.
Het lijkt me handig en voornamelijk ook erg leuk om vooraf een mooie reisgids/reisboek te lezen. Nou zag ik dat Capitool helaas geen boeken over (alleen) Nepal heeft.
Heeft iemand voor mij een tip? In welke boeken staat de meest recente en beste informatie en is tevens een mooi naslag werk voor naderhand?

Alvast bedankt! :slight_smile:

Hallo

Het boek “reizen door landen in opspraak” www.ecritures.nu/reizen is wellicht niet het meest complete maar bevat wel leuke verhalen over Nepal.

Groeten, Royan

Bedankt Royan!
Ik ben eigenlijk meer opzoek naar een boek waar de highlites van Nepal worden beschreven. Zoals Capitool bijv. over andere landen.
Heb je dan nog een idee?! :slight_smile:

Ik kan je aanraden eens in de bibliotheek te gaan rondkijken, zodat je zonder kosten een idee krijgt. Voor wat jij wil lijkt me de insight Guide overigens geen verkeerde keuze. De highlights, wat info en mooie foto’s!

Hoi. Ik had de Trotter Nepal Tibet gekocht. Maar dat was omdat we eerst door Tibet hadden gereisd alvorens af te dalen naar Nepal. Hij is handzaam, niet zo zwaar, met veel informatie en geen nodige plaatjes en kost maar € 19,99.

Groeten, Royan

Bedankt! Die twee boeken had ik gister ook gevonden. Denk dat het een van die twee wordt. Bedankt voor het meedenken! :slight_smile: