Gerard Joling in Zuid-Korea

Is dat even boffen voor de Zuid-Koreanen en mogelijk u als reiziger. Gerard Joling geeft namelijk begin augustus drie optredens in Zuid-Korea tijdens een 70s & 80s festival.

Joling treedt samen op met het Korean Symphonic Orchestra waarmee hij voornamelijk zijn oude liedjes ten gehore zal brengen. Na al die jaren zijn de Zuid-Koreanen hem nog niet vergeten, want ze schijnen al zijn liedjes te kunnen meezingen.

Joling was natuurlijk altijd al een internationaal georiënteerde topartiest, getuige deze Thaise videoclip:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“O4ISx8eTJyA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Normaal gesproken als die relnicht ergens aan de andere kant van de wereld zou zitten zou ie van mij daar mogen blijven, opgeruimd staat netjes. Maar dat wil ik die Koreanen toch niet aandoen.

Maar toch een idee: laat hem een optreden geven precies op de grens met Noord-Korea. Moet je eens zien hoe snel de bevolking van beide Korea’s dan weer verenigd is :evil:

“Er zijn concrete plannen om er in december en januari 2014 nogmaals naartoe te gaan”, aldus bron.

Dus herenigingskansen genoeg… En als ‘die relnicht’ de Koreanen bij elkaar brengt dan lijkt me de logische vervolgstap: Gerard Joling voor WORLDPEACE

:vrede: