Georganisserde Rondreis Met Djoser

Hallo Allemaal,

Ik zal me ff voorstellen…
Ik ben Sabrientje Appelsientje en heb voor 12 oktober 2005 een rondreis van 29 dagen geboekt naar Australie met Djoser. Zou met een vriendin (?) gaan, maar die wil ineens niet meer mee omdat ze haar vriendje (die ze overigens net 6 weken kent maar dat doet er niet toe) niet kan missen :angry:

Ben behoorlijk teleurgesteld, maar ik wil nog steeds gaan…Eigenlijk heb ik altijd al willen backpacken voor een jaar…maarja nu vast contract en een huisje gekocht, dus dat zit er voorlopig helaas niet in… :frowning:

Ik zou willen weten of er misschien iemand is die toevallig ook dezelfde datum gaat. Of iemand die misschien zin heeft om mee te gaan? Ik ben iemand die graag nieuwe mensen leert kennen!!

Ik heb absoluut geen zin om de boel te annuleren, dus daarom zou ik ook best in m’n uppie willen gaan…Maar is dat wel te doen?

Ik hoop dat er mensen zijn die mij ff lekker weten te stimuleren om toch door te zetten en anders in mijn eentje te gaan…
Handige tips zijn natuurlijk ook altijd welkom!!

Thanks guys!

Dikke kus Sabrientje

Hoi Sabrientje,

Ik zou gewoon gaan. En met een groepsreis ontmoet je sws andere mensen en wie weet kom je in een leuke groep terecht. Wel erg lullig om zo af te haken overigens. Een oud studiemaatje van me heeft een aantal maanden door Australie getrokken terwijl z’n vriendin niet meekon. Dat mag toch geen belemmering zijn.

Zelf zit ik met een soortgelijk dilemma; eind vorig jaar zes weken rondgereisd door Patagonie en zo’n lange reis zou ik graag nog eens willen doen (liefst ieder jaar). Maar ja, niet iedereen kan zo lang vrijnemen en niet iedereen heeft er het geld voor (over). Toch maar eens kijken wat dit jaar mogelijk is want het kriebelt wel weer om lekker lang ver weg te gaan. Een jaar zal er niet in zitten of ik moet m’n baan opzeggen. Maar die stap vind ik nog te groot …

Mvg, Waldmann

Hoi Waldmann,

Bedankt voor je reactie!

Idd erg lullig om zo af te haken ja. We hadden afspraken gemaakt…no matter what…maarja zo zie je maar op wie je kunt bouwen en op wie niet.
Nu wil ze dat ik mijn reis annuleer, zodat ze met haar vriendje kan gaan, maar dat zal niet gebeuren.

Heb gisteren met Djoser gebeld en er zijn nog twee vrouwen die alleen reizen. En het is een groepsreis, dus helemaal alleen zal ik niet zijn. Ik ben van plan om alleen te gaan, ben het al zo lang van plan namelijk.

En ja, het liefst had ik ook een jaartje gegaan, maar sinds een jaar een vaste baan en net een huisje gekocht, dus dat zit er niet in! en mijn baan opzeggen, dat vind ik ook een te grote stap.

Vier weken reizen dat moet te doen zijn toch? Ik hoop dat jij ook nog een mooie reis zal maken. Als je het wilt, dan moet je gaan. Je leeft tenslotte maar één keer!

Groetjes,

Sabrientje

Dat klopt helemaal. Vorig jaar had ik zeven weken vrij (betaald verlof welteverstaan). En het was in te passen met m’n werk. Veel mensen tegengekomen die echt maanden onderweg waren. Van lief en lee kwam ik tot de conclusie dat werken en carriere maken ook niet alles is. Reizen als ik zestig ben? Echt niet! Voor m’n dertigste zou ik graag alle continenten willen zien. Ik weet niet of dat gaat lukken.

Het is misschien wel zo interessant andere mensen te ontmoeten. Dat is toch ook wel het leuke van reizen. Het doet er dan niet toe wanneer je wat hightlights mist.

Mvg, Dennis

Heeey Dennis,

7 weken vrij!! Jeetje daar teken ik voor hoor. Ik kon maar met moeite 4,5 week vrij krijgen van mijn werk. Ben namelijk gedetacheerd, dus dan heb je weer rekening te houden met je opdrachtgevers. Wij mogen eigenlijk maar 3 weken aaneengesloten vakantie opnemen…Maar ja had het toch maar ff geregeld.

Australie zal de eerste echte reis worden die ik zal gaan maken om wat meer van de wereld te zien. Voor de rest eigenlijk alleen maar naar vakantieoorden geweest, zoals Ibiza, Gran Canaria, Turkije en Kreta. Is ook niet verkeerd hoor na een jaartje hard werken om dan eens ff lekker twee of drie weken niks te doen :smiley:

Maar goed als je eenmaal wat ouder begint te worden, dan krijg je ook andere intresses en wil je meer dingen ontdekken en zien, tenminste dat heb ik dan.

En net wat je zegt…werken en carriere maken alleen is ook niet alles hoor! Er wordt al zoveel van je verwacht. Ik bedoel je moet toch genoeg tijd hebben om je centen te kunnen uitgeven en leuke dingen te doen…
Ik werk om te leven en niet andersom :stuck_out_tongue:

Groetjes,

Sabrina