Geldautomaat in elke luchthaven?

Hoi,

is er in elke luchthaven een geldautomaat?

Ik vermoed dat dit in Denpasar zeker zo zal zijn, maar is dit ook zo in Surabaya?

Ik kan dit namelijk niet onmiddellijk op hun website vinden en zou dit moeten te weten komen…

Alvast bedankt!

Het is beslist niet zo dat ELKE luchthaven een ATM heeft. Of je op het vliegveld van Surabaya kan pinnen weet ik niet…

Je kan evt wat rupiahs uit Nederland meenemen om de afstand tussen het vliegveld en je hotel per taxi te overbruggen?

Ok Jenny,

bedankt voor je zeer snelle reactie :smile:

En de luchthaven van Kuala Lumpur? Lcct (waar air asia vliegt)?

Daar kun je gewoon pinnen.

Op de luchthaven van Kuala Lumpur wilde ik euro’s in wisselen voor rupiah’s. Dat is niet mogelijk. Eerst van euro naar ringit en van ringit naar rupiah, zeer onvoordelig…
Als je van plan bent om vaker naar Indonesië te gaan bewaar dan een paar honderdduizend in coupures van 20.000, wordt wat minder waard maar je betaalt geen provisie. :chin:

Ik ben op het vliegveld van Surabaya geweest en ja je kunt daar gewoon pinnen hoeveel pinautomaten wil je hebben. Verder inderdaad op denpasar ook zo’n 10 pinautomaten naast elkaar waar je je bagage ophaalt. Wij hebben trouwens goed kunnen pinnen op denpasar 5 miljoen in een keer. Ik zit nu in Indonesie namelijk op de Gili Island daar hebben ze trouwens ook een pinautomaat me niet aan gewaagd heb genoeg van Bali mee hier naar toe genomen.