Geld op NL rekening

Hallo,

Sinds enige weken werk ik op Aruba, maar heb nog geen Arubaanse rekening (men vertelde mij dat dit pas kon als alle vergunningen rond zijn; klopt dat?)
Hoe zorg ik er nu het beste voor dat ik mijn cash geld op een NL rekening krijg?
Ik dien in NL namelijk nog enkele betalingen te verrichten.

Dank voor alle hulp alvast!!

RJM

Je kan pas een rekening openen als je een voorlopige toelating hebt (VTA) in combinatie (vaak) met een werkgeversverklaring en je hebt volgens mij ook een persoonsnummer nodig voor je werkgever (maar die zal je wel al hebben).
Cashgeld naar nederland krijgen is zelf met een rekening op Aruba ergggggg duur. Soms is er een limiet en de kosten kunnen oplopen tot 40 a 50 euro per transactie. Handiger is om in Nederland van je Arubaanse rekening te pinnen. Vraag een extra pas aan en laat bv familie pinnen en op je rekening storten (stuk goedkoper). Money transfer via western union bv is een optie. Maar alles heeft een prijs.

Dank je, Quotas! :slight_smile:

Ik denk dat het geld geven aan de baas wordt, die dan met zijn rekening naar mijn rekening in NL overmaakt; ook omslachtig, maar wel goedkoper.

Bedankt!!