Geld kwestie.

Over 20 dagen is het dan eindelijk zover, 17 dagen rondreizen door Sri Lanka (Kras reizen) Ik heb alles wel zo’n beetje voor elkaar, moet hier en daar nog wat spullen inslaan. O.a Diarree remmer, Deet muggenspray, en mischien wat zomer kleding, voornamelijk lange mouwen werk, plus lange broeken.

Maar nu alleen de vraag nog, is het verstandig om Sri Lankees geld mee te nemen? M’n ING Wereld pas neem ik zowiezo mee. Ik had ook ergens gelezen dat ze gek zijn op Dollars… Ik hoor graag wat tips.

Met een wereld pas ING kan ik bijna overal pinnen. iig Negombo, Dambulla, Trincomalee, Kandy. Alles betalen met sri lankaanse rupees. Niets met dollars.

Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app

Lange broeken en lange mouwen? Wij lopen echt de hele dag en nacht in kort tenzij je een tempel bekijkt of elders (schooltje ofzo) bezoekt toont t/m knie en over de schouder wat meer respect is mijn persoonlijke mening.

Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app

Lange broeken en lange mouwen voor de muggen, was me aangeraden…

Is inderdaad enigszins overkill. Medicijn erger dan de kwaal, want je zult het echt VEEL te warm hebben daardoor.

Voor geld: zie faq op Prikbord, beslist geen rupees buiten SL proberen te kopen want koers is belabberd en import van enig significant bedrag verboden. Euro cash (geen dollars!) of flappentap, rekensom staat aldaar.#

<Erik> & [Sandya]