inmiddels hebben we een hotel geboekt via Jiba. Dat mede door de positieve reacties op dit forum. We gaan naar hotel emre beach in Marmaris. Wie is hier al eens geweest of gaat er ook heen? Wij gaat in de periode 28 juli tot 7 juli. We gaan dus lekker 10 dagen weg. Lijkt me leuk om contact te krijgen met mensen die er al geweest zijn of er ook heen gaan in dezelfde periode als wij. Ik heb msn dus als je wilt kan je me toevoegen of hier reageren natuurlijk.
Hoi,
Wij gaan 22 juli naar Marmaris. Ik weet wel waar Emre Beach is. Schijnt best een aardig hotel te zijn, in elk geval heel dichtbij het strand. En de dolmus stopt voor de deur, stap in en je bent in 10 minuten bij de haven en de bazar. Lopen daarheen is ook leuk, das nog een hele wandeling, maar wel een mooie wandeling over de boulevard. Veel plezier in Marmaris…
Emre Beach ligt direct aan het strand en best wel centraal! Het gewone Emre hotel (Tegenover Emre Beach, aan de andere kaart van de traat) zijn ze helemaal aan het herbouwen, wordt echt mooi! Heel veel plezier in Marmaris!
**Groetjes uit İçmeler… **