Hi, ga jij met mij mee door Zuidoost Azië reizen?
Slecht nieuws brengt ook altijd goed nieuws, wordt er wel eens gezegd. Zo ook bij mij…
Het verhaal:
Ik ga in de maanden Juli en Augustus naar Azië. Juli staat voor mij in het teken van onderzoek doen met een organisatie waarmee ik reis, en Augustus stond in het teken van lekker reizen met een vriendin. Totdat… Ze niet meer kon. Balen!
Wanneer:
Het gaat om de periode van 1 augustus tot 31 augustus. Ik ben op 1 augustus in Penang - Maleisië en op 31 augustus wil ik richting Kuala Lumpur gaan waar ik vanaf daar met de organisatie waarmee in onderzoek heb gedaan terug vlieg.
Wat zoek ik:
Iemand die mega chill is! ![]()
Ik wil graag veel zien. Cultuur, shoppen, lekker eten: alles is leuk! Het specifieke land maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Dit is mijn eerste keer in Azië dus ik ben overal wel voor te porren. Het gaat mij meer om de periode. Ik hoop dat jij die hele periode kunt! Ook vind ik hostels niet heel chill, dus als jij ook een iets luxere variant prefereert… Graag!
Wie ben ik:
Ik ben 24 jaar, woon in Amsterdam (dikke plus als jij daar ook vandaan komt, dan kunnen we al een beetje kennismaken!) en ben net gestopt met mijn master Marketing. Momenteel werk ik bij een technische startup in de online marketing, tot ik in februari (zo ver nog!) weer kan beginnen met een master. Verder heb ik de gebruikelijke bezigheden als sporten, shoppen… En ik heb een blog waar ik nu helaas ietwat weinig tijd aan besteden kan.
Zo… Ik hoop dat iemand reageren gaat. Haha