Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2012 naar Zuid-Amerika?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2012 naar Zuid-Amerika?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Twee keer zelfs. Naar Suriname en naar Peru, Bolivia en Chili!
MarianneV
Ik ga feb/mrt/apr door Ecuador, Bolivia en Peru. ZIN! ![]()
Yeahhhhh, nog 5 maanden, dan gaan we richting Bolivia en daar 5 weken backpacken !!! :vak01:
Jaa! in april voor 3,5 maand: Equador, Peru, Bolivia, Chile, Argentie, Uruguay en Brazilie!!
#zinin!
Als alles goed gaat wel.Op het programma;Puerto Madryn, Ushuaia, El Calafate, Commodoro Rivadavia, bosque petroficado, Torres del Paine (de āWā?), IguaƧu blijft ook nog een optie. Hopelijk valt de schade in Torres del Paine mee.
Eigenlijk mis ik nog een antwoord, namelijk ik ben er al geweest:wereld:
Net een paar dagen terug uit Brazilie
Maar goed omdat ik verwacht me dit jaar definitief in Brazilie te vestigen heb ik maar ja ingevuld
Ja, volgende maand naar Per voor de derde keer.
Ja, ik ga in maart 2012 naar het merengebied in Argentinie. Dus rondom St Martin de los Andes.
in maart naar costa rica !
Peru
Costa Rica, over 2 weekjes!
Lol ik precies het zelfde
Si, voy! Juli en augustus naar Peru, Bolivia, Chili en Argentiniƫ!
In dit bijzondere Maya jaar ben ik op 21 december in Nebaj Guatemala! Wij organiseren een rondreis in deze periode.
Ecuador, ik hoop er in oktober te zijn!
In september hoop ik 2 weken naar Venezuela te gaan, wil er de parken Moroccoy en Los Roques bezoeken.
Frank
Yes!! Een half jaar vanaf oktober/november. Van Nicaragua naar Argentiniƫ. :wereld:
Gaaf, goede reis en geniet ervan.
Plan is om in september naar Peru en omgeving te gaan voor max 6 weken. Ik ben nog op zoek naar een reisgenoot zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=135607