Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2012 naar Afrika?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Het is weer een nieuw reisjaar! Ga jij in 2012 naar Afrika?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Ja, morgenochtend vertrekken we naar Kenia:vak02:
ja. ik vertek 26 february voor 4 weken naar Kenya. Kan niet wachten tot het zover is.
Ja
in Augustus ga ik voor 6 maanden naar Kaapstad.
a.s. zaterdag maar s eerst verder orienteren tijdens de
wereldwijzer afrika dag!
wij gaan 8 februari a.s. voor 3 weken naar Gambia.
heerlijk!!!
Ja, ik vertrek 29 februari naar Kenya en verblijf daar 3 maanden in Kisumu. Goedkoopste ticket dat ik heb gevonden is van British Airways (dus overstap in London) voor 548, 93 Euro. Amsterdam / Nairobi.
Ben gisteravond teruggekomen uit Kenia. Ik heb daar met een kleine groep een trekking gedaan langs een aantal ecocamps, soms bushcamps, in Maasailand.
Geweldig om de giraffen, olifanten, zebra’s en gnoes al lopend te bewonderen.
Verslag en aanbieding komt deze week op de website: www.thuisinkenia.nl
Hoop dit nog vele malen te kunnen doen met kleine groepen.
Groet uit een koud Nederland.
Ben net terug van Senegal en Gambia.
In 2012 weer!! >>> :zon02:
Voor de derde keer ga ik in april naar Senegal een prachtige rondreis en inleefverblijf.
Een aanrader!
Van 4 tot 19 februari naar de ‘smiling coast’ :vak02:
Ik ben doorgaans 2 maanden per jaar in de woestijn Sinai - Egypte want ik organiseer, samen met de bedoeienen, zelf wandeltrektochten in de woestijn. We lopen 11 dagen, zijn dag en nacht buiten en leven zoals de bedoeienen zonder WC’, tafel - stoel, badkamer etc. gewoon sec. en eten vegetarisch. Lopen is een yin-yang spel en maakt veel vastzittend leven los en daar helpt de energie van de Sinai geweldig bij. Herboren worden in 11 dagen ? Just do it !
Ja, wij vertrekken op 1 februari voor 3 weken naar Tanzania en zien er echt naar uit !!!
:vak01:
Ja hoor ben net 1,5 maand thuis uit kenia en heb afgelopen vrijdag weer een ticket geboekt naar Kenya en ga dan ook mijn vriend bezoeken in Tanzania.
Joepie:zon02:
En heb een goedkoop ticket bij de klm kunnen boeken vanaf Antwerpen station voor 430 euro een retoue. Kan niet beter toch>>>
Uganda; van 11 juli tem 11 augustus
Ik ga in maart naar Kenia. Ik blijf maar 10 dagen maar de kans bestaat dat ik ook ‘even’ naar Tanzania (Arusha) ga.
Ja, a.s. zaterdag vertrek ik voor twee weken als vrijwilliger.
En voor oktober probeer ik twee terreinwagens vol te krijgen om weer een grote rondreis door ZA en Botswana te maken.
Ik heb nog 4 personen nodig .
In September maken we een rondreis door Zuid Afrika
Leo
Ik ga 4juni tot 25 juni naar Kenia en Tanzinia :
![]()
nog 12 dagen dan vertrek ik naar Egypte t/m 3 april wandeltrektocht in de woestijn kijk op www.sinai-spirituele-wandel-trektocht.info
:dag: