Ga je naar Santiago?

Hola reizigers!! Ik woon momenteel in Santiago en heb een vraag aan degene die deze kant opkomen. Heb namelijk iets uit NL nodig, mn hardloopschoenen! Dus kom je binnenkort naar Chile en wil je gratis rondleiding in deze mooie stad in ruil voor mijn schoenen? Por favor, let me know!
Groetjes, Marlou

Als je tot volgend jaar begin Feb kan wachten help ik je graag.

Thanks Wouter! Voor die tijd komt er als het goed is familie me opzoeken. Bedankt voor je reactie.
Groetjes Marlou

En vanaf april 2015 kan ik je nog wat brengen Marlou :wink:

Hallo Marlou
Ik zir de 24e een dag in het Sheraton in Santiago. Het lijkt me een mooie deal als ik hier geen hele afstand moet rijden om ze te halen (ik woon in Den Haag) en als ze geen kilo’s wegen. Laten we even contact hebben.
Groetjes
Mathilde Poels
poels@xs4all.nl
0614493952

PS het is kort dag maar ik zit morgen tot maandag in Nijmegen, dus als het ergens tussen Nijmegen en Den Haag is s.m.s. dan even

Ik zag nu pas dat je post van 2012 is. Maar misschien weet je een betrouwbaar iemand/of bureau die een dag een rondleiding wil doen.
Groet
Mathilde Poels

Hai Marlou,

ik kom volgend jaar die kant op. De schoenen heb je dan al maar aangezien jij volgens mij daar voor de woon zit en ik daar voor de woon kom, misschien leuk om een keer contact te hebben als we beide in Santiago vertoeven?

Groetjes,
Krista