Ga je binnenkort naar London? Lees dan dit bericht!

Hoi,

Ik verneem dat je binnenkort naar London gaat? En misschien heb je nog wel wat vragen of moeten dingen nog uitgezocht worden? Als beheerder van London hyves biedt ik mijn leden een London service aan. Dit betekent dat je voor een klein bedrag (€25 - €75) alle antwoorden op je vragen krijgt, ik bepaalde dingen voor je uitzoek en advies geef en dat ook nog is overzichtelijk in een word bestand.;):smiley:

Als beheerder van London hyves kan ik absoluut antwoord geven op jou vragen en bepaalde dingen voor je uitzoeken! Daarnaast krijg je de informatie die je nodig hebt en kan ik ook advies geven m.b.t. de huisvesting en je budget. Het gaat dan niet alleen om de woning zelf, maar daarnaast krijg je ook alvast informatie over de omgeving, etc.

Naast beheerder van London hyves ben ik ook student ‘Vastgoed en Makelaardij’ en ik kan je dus m.b.t. de huisvesting goed informeren en helpen.(h):slight_smile:

De volgende services zijn mogelijk:

• Budget advies
  • Huisvestingsadvies
  • Beantwoording van je vragen
  • En nog veel en veel meer!

Dus als je interesse hebt, kun je mij mailen op 102277@student.saxion.nl en ik hoop snel wat van je terug te horen

Groetjes,:byebye:
Richard Dijksma

[media id=235789408kNX_ size=large]