Fysiotherapie stage Australie

Hallo allemaal!Ik heb een korte en krachtige vraag, ik wil begin 2010 mijn fysiotherapie stage gaan lopen in Australie. Maar heb hier uiteraard een stageplek voor nodig, kan iemand mij helpen bij dit avontuur? Ben derdejaars student bij Thim van der Laan en mag mijn middelste stage (van het 4e studiejaar) in het buitenland volgen (3,5maand 20u/week, is een beetje de richting die ik op moet. Maar hier valt nog wel veranderingen in te brengen indien nodig!)Ik hoop dat ik wat reacties krijg! Groetjes Lisanne

Hee, ik ga zelf in februari stage lopen in Australië binnen de sport. Zodoende heb ik wel vernomen dat het erg lastig is om een stageplek te zoeken! Dit komt ook in het verschil met opleidingen. Zo heb ik ook gehoord dat fysiotherapie in Australië universitair is, het zal op dit gebied dus zeker niet gemakkelijk worden! Gezien ze in eigen land een hoger niveau hebben op dat gebied.

Hee Lisanne,

Is het jou al gelukt om een plek te vinden. Ik ben samen met een vriendin ook op zoek naar een stageplek. We hadden er allebei een gevonden, maar mijn adres heeft afgehaakt.
Ik ben nu dus ook wel druk op zoek met een plek te vinden, maar tot nu toe zonder resultaat? Heb jij ondertussen al wat gevonden?

Groetjes Harmke

Hallo allemaal.

Mijn klasgenootje en ik zijn op zoek naar 2 stageplekken in Australië. We beginnen nu net met ons 3e jaar fysiotherapie aan de HU. De stage staat gepland voor de periode van mei t/m oktober 2012. Weet iemand een leuke stageplek en heeft iemand ervaring met stage lopen in Australië?

Gr. Anne-wil

Hallo Anne-Will,

Leuk om te horen dat jullie graag voor een stage naar Australië willen. Helaas is het wel zo dat ze in Australië en Nieuw-Zeeland de wetgeving zo hebben aangepast dat het voor Fysiotherapie bijna niet meer mogelijk is om stage te lopen.

In Australië heb je nog een kleine kans om een stageplaats te vinden bij kleinere privé klinieken of instellingen.

In iedergeval heel veel succes, mocht je meer informatie willen of kijken naar andere mogelijkheden neem dan geruste even contact met ons op!

www.stagehuis.nl
info@stagehuis.nl
Voor de perfecte stage in het buitenland