Fysiotherapeut in Australië

Hallo,

Ik ben afgestudeerd als fysiotherapeut en het leek mij leuk om in Australië te gaan werken,
Maar nu hoorde ik dat je Nederlandse fysiotherapie diploma niet geldig is in Australië

wie weet hier meer over??

alvast bedankt

Originally posted by Zool@04-07-2005, 19:14:55
** Hallo,

Ik ben afgestudeerd als fysiotherapeut en het leek mij leuk om in Australië te gaan werken,
Maar nu hoorde ik dat je Nederlandse fysiotherapie diploma niet geldig is in Australië

wie weet hier meer over??

alvast bedankt **

wel het best kan je even informeren bij de ambassade !

Hey!
Ik zit met precies dezelfde vraag, ik ben pas in Februari afgestudeerd, maar als je er meer informatie over hebt,. zou ik het ook graag willen weten, hopelijk kan je wel aan het werk daar!
alvast bedankt en groetjes

Hey! Ik ben ook fysiotherapeut en kom net uit australie. Het leek me leuk om daar een paar maanden te werken maar dat gaat (ondanks de vraag naar fysiotherapeuten) inderdaad niet zo makkelijk. Je moet zoals ik het heb begrepen 6 weken stage lopen, een vaardigheidstoets en een engelstoets afleggen voordat je aan de slag kunt. Verder weet ik het ook niet precies. Heel veel succes ermee en laat even weten of het gelukt is! Wellicht wil ik het over een paar jaar ook!

Groetjes, Marije