Friesche zanger populair in VS

**De Friese zanger Rinus Dijkstra is onverwacht doorgebroken in de Verenigde Staten met zijn laatste single ‘Met Romana op de scooter’. Rinus vindt de aandacht uit Amerika prachtig. **
Rinus kwam er pas achter dat zijn ster aan de overkant van de oceaan rijzende is, toen een fan hem hier via het chatten op attendeerde. Zijn clip is een hit op de website Hufftington Post.

lees verder

Ik vind hem zo belachelijk he! Meteen de camera afpakken!

Ik wil niet denegrerend overkomen, maar dit is toch om te huilen? Ik kan ook niet begrijpen dat ze hiervan warm lopen in de VS. Ws. LMAO

Soms schaam je je er gewoon voor Nederlander te zijn. Mijn voorstel voor Friesland: loszagen en afduwen…

Zo ver wil ik niet gaan, lol, wel de plaatsvervangende schaamte. Ik weet zeker dat ze zich rot lachen om deze man ipv fan van de muziek zijn. No way!!

Dan doen we het anders, splitsen de provincies onder de rivieren zich af en vormen samen met Vlaanderen een nieuw land. Onder de rivieren het land van lekker bier en goede muziek (en vooruit, helaas ook de ellende die carnaval heet), boven de rivieren het land van Zanger Rinus :evil:

Maar ik ken die “muziek” helaas al wel langer, ik vraag me alleen nog steeds af of het allemaal een act is of dat die gast bloedserieus ermee bezig is…

Ervan uitgaand dat deze stakker minder begaafd is denk ik wel dat hij bloed serieus is.

Met de opspiltsing kan ik wel leven, al ben ik geen fan van Brabant, eigenlijk ben ik helemaal geen fan van Nederland, daarom wil ik ook emigreren! >>>