Fotowedstrijd

Beste,

Ik betaalde gisteren mijn bijdrage voor de vip account maar telkens ik mijn foto’s betreffende jullie fotowedstrijd wil inbrengen krijg ik een bericht dat ik geen vipaccount zou hebben.
Kunnen jullie dit nakijken en het nodige doen?

Mvg,
C.Exelmans

Het is al gelukt! :d

Dag,

ik betaalde ook het lidgeld om een vip-account te bekomen. Nu ben ik te snel geweest en heb ik dit niet via Paypal gedaan maar gewoon via internetbankieren naar jullie rekenening.
Is dit terecht gekomen? Kan ik nu een vip-account bekomen?
Graag meer inlichtingen.

Groetjes, Margot

Hoi Margot,

Zoals je wellicht al onder je gebruikersnaam ziet staan heb je een vip account.

Groetjes,
Imke

Oké sorry, ongelofelijk dom van mij dat ik dit nog niet doorheb maar het was helemaal niet duidelijk. Bedankt voor de hulp!
x

Geeft niks! Vind het fijn dat het is opgelost.

Heel fijn weekend gewenst!

Groetjes,
Imke

Jeroen : ik heb een groot probleem met uploaden van mijn foto’s.kan dus ook niet meedoen aan de wedstrijden.ik krijg steeds upload has fialed of errors te zien. heb jij misschien een idee hoe dit op te lossen?
dank voor antwoord
groetjes,

Marian

Ik zou dit helemaal niet weten.
Ik zit nu zelf met een ander vraagteken. Ik had een paar foto’s upgeload voor de fotowedstrijd en die zijn erdoor gekomen. Maar nu zie ik dat ze er helemaal niet meer bijstaan.
Ik zie ook net dat je blijkbaar maar 2 foto’s mocht inschrijven voor de fotowedstrijd. Is het daarom dat mijn foto’s weggenomen zijn aangezien ik er meerdere had upgeload?

groetjes

Hoi Margot,

Dat is inderdaad de reden dat je foto’s uit de wedstrijd zijn genomen. Wij kunnen niet beslissen welke je eventueel zou willen laten staan en de nominatie ronde was al begonnen dus dat zou een oneerlijke strijd zijn.

Groetjes,
Imke

Hoi Marian,

Dat komt omdat de nominatie ronde als is gestart en er voor de foto wedstrijd dus geen foto’s meer ingezonden kunnen worden.

Groetjes,
Imke

Oke, ik begrijp het volledig.
Dan doe ik hopelijk volgend jaar mee.

Groetjes

Succes ermee!

Mijn foto’s zijn ook verwijdert bij de foto wedstrijd.
Ik had er per ongeluk 3 geupload, maar ik dacht ik zal er wel eentje kunnen verwijderen wat dus niet ging.

En nu zijn mijn foto’s verwijdert, zonder 1 berichtje te laten weten aan me.
Hoe moeilijk is het om eens een pb te sturen welke foto er moet verwijdert worden.
Voor mij geen wereldwijzer VIP account meer.

Ja, het is inderdaad niet plezant, het minste wat ze kunnen doen is iets laten weten. Tenslotte heb ik er 12 euro voor betaald om die vip account te verkrijgen die ik bijna enkel voor die fotowedstrijd zou gebruiken.