hoi allemaal,
Tijdens onze huwelijksreis naar Suriname hebben we ook een korte stop gemaakt in Curacao om nog even te rusten aan het strand. Natuurlijk konden we het niet laten en hebben we heerlijk rondgereden over het eiland.
Wil je foto’s bekijken of een reisverslag lezen? Ga naar www.elizabeth-ontheroad.nl/Z-Amerika/Curacao+2011
1 like
Elizabeth, leuke foto’s en een leuk reisverslagje, en altijd fijn om te horen dat mensen het na zijn zin hebben gehad.
In jouw verslag staat ook dat je de prijzen best duur vond?
Bedoelde je hiermee de prijzen van een supermarkt? want deze prijzen liggen per supermarkt nogal ver uit elkaar (op bv. brood/bananen na, die zijn op het eiland 1 prijs).
Een Lunch van €30,- is inderdaad veel voor Curaçaose begrippen. Er zijn genoeg leuke restaurantjes waar je voor de helft minder kan eten. Maar als je maar 4 dagen op het eiland bent, is het te kort om dit allemaal uit te gaan zoeken.
Hoi, leuk dat je op mijn site hebt gekeken!
Inderdaad vond ik de prijzen van restaurants duur, maar dat is natuurlijk vaak op eilanden. En we hadden ook geen zin om te zoeken 
Maar ook in de supermarkt vond ik het opletten. Ik kan nu niet meer precies zeggen, maar groente en fruit ( muv bananen) vond ik vrij prijzig.
Gelukkig hebben we wel volop kunnen genieten hoor!